ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Η Always® και το ‘Strong Me’ ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενδυνάμωση των νεαρών κοριτσιών!

Η συνέχιση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων τους έχει στόχο την απενοχοποίηση του θέματος της εμμήνου ρύσεως και την καταπολέμηση του taboo της περιόδου!

Neopolis Team

5 Απριλίου, 2024

Η Always®, η κορυφαία μάρκα σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής, ενώνει τις δυνάμεις της με τον οργανισμό «Strong Me», αποσκοπώντας από κοινού στην αντιμετώπιση και εξάλειψη του κοινωνικού στίγματος της περιόδου και την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης των νεαρών κοριτσιών. Η Always®, με αποστολή να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούμε στην περίοδο, εκπαιδεύει και ενθαρρύνει την ανοιχτή συζήτηση, για να στηρίξει τα νέα κορίτσια στο να νιώθουν πιο θετικά για την περίοδό τους.

Η περίοδος είναι ένα φυσικό γεγονός, αλλά το αίσθημα ντροπής που την περιβάλλει αποτελεί ένα ζοφερό υφιστάμενο ζήτημα, με μονάχα λίγες κοινωνικές ομάδες να το αναγνωρίζουν και να μιλούν ανοιχτά γι’ αυτό το θέμα. Οι έρευνες αποκαλύπτουν ότι το «πέπλο ντροπής» κάτω από το οποίο κρύβεται κοινωνικά μια τόσο φυσιολογική λειτουργία των γυναικών, συχνά αποβαίνει επιζήμιο για τις σημερινές εφήβους, με τα νεαρά κορίτσια να παραδέχονται ότι έχουν δεχθεί πειράγματα ή έχουν νιώσει ντροπή εξαιτίας της περιόδου τους. Ως αποτέλεσμα, αποφεύγουν να αναφέρουν τη λέξη «περίοδος», χρησιμοποιώντας διάφορα υποκατάστατα υποκοριστικά γι’ αυτή, ενώ παράλληλα κρύβουν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής τους και απέχουν από δραστηριότητες, που για εκείνες είναι σημαντικές και ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους. Για παράδειγμα, κάποια από τα κορίτσια αποφεύγουν τις εξωσχολικές δραστηριότητες, το γυμναστήριο ή την επίσκεψη στα σπίτια των φίλων τους, κατά τη διάρκεια της περιόδου τους. 

Όσο περισσότερα γνωρίζουμε όλοι για τη φυσιολογική λειτουργία της περιόδου, τόσο πιο εύκολο θα είναι να μιλάμε ανοιχτά γι’ αυτή. Αυτός είναι και ο λόγος, για τον οποίον η Always® συνεργάζεται με το «Strong Me», ανοίγοντας τη συζήτηση για ζητήματα που έχουν πραγματική σημασία για τα νέα κορίτσια, δίνοντάς τους μια ώθηση αυτοπεποίθησης. Το από κοινού μήνυμα αυτής της συνέργειας είναι να αγαπάμε τον εαυτό μας και να μιλάμε ανοιχτά για τα θέματα που μας απασχολούν, αντιμετωπίζοντας την περίοδό μας ως μία απόλυτα φυσιολογική διαδικασία του οργανισμού.

Με αυτό ως ορόσημο, μέχρι και τον Μάιο, η Always® και το «Strong Me» θα πραγματοποιήσουν workshops σε 4 Πανεπιστήμια, που θα καλύψουν γεωγραφικά την Ελλάδα.

Τα workshops αποσκοπούν στην ενημέρωση – ευαισθητοποίηση, για το πώς τα άκαμπτα στερεότυπα για το φύλο καθορίζουν τις ζωές όλων μας. Πιο συγκεκριμένα, θα καλύψουν διάφορες θεματικές και θα ανοίξουν συζητήσεις για θέματα taboo, όπως το period shaming, η ενδυνάμωση των κοριτσιών και τυχόν εμπόδια που αντιμετωπίζουν τόσο μέσα στο «φοιτητικό» περιβάλλον όσο και στην υπόλοιπη καθημερινότητα τους. Γυναίκες και άντρες, μαζί και όχι απέναντί, σε αυτό τον αγώνα για την έμφυλη ισότητα και την ενίσχυση της θέσης της γυναίκας. Τα workshops θα μεταδοθούν και μέσω livestreaming, με στόχο την ευρύτερη συμμετοχή.

Η ιδρύτρια του «Strong Me», κα. Θεοφίλου δήλωσε πως:

Το συλλογικό ενδιαφέρον προς τη γνώση σχετικά με τις φυσικές διαδικασίες της περιόδου διευκολύνει πιο ανοιχτές συζητήσεις στην κοινωνία. Αυτός είναι αρχικά ο στόχος του Strong Me, δηλαδή να ξεκινά συζητήσεις για θέματα που δεν πρέπει να θεωρούνται taboo και ο λόγος για τον οποίο συνεργαζόμαστε με την Always® καθώς μοιραζόμαστε κοινές αξίες! Η καμπάνια #StopPeriodShaming ας είναι η αφορμή που θα ενδυναμώσει τα νεαρά κορίτσια και θα τα εφοδιάσει με την πρέπουσα αυτοπεποίθηση.


Περισσότερα για τις δράσεις της Always® βρείτε στο link από το epithimies.gr.

Eπιπλέον:

Η Always® παραμένοντας σταθερή στη δέσμευση της να παρέχει προστασία και αυτοπεποίθηση σε όλες τις γυναίκες συνεχίζει και επιμέρους ενέργειες όπως: 

  • Ακούγοντας τις εμπειρίες των ανθρώπων και να μαθαίνουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε.
  • Παρέχοντας πληροφορίες και πόρους που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της σε θέματα περιόδου. 
  • Βοηθώντας να πυροδοτήσουν συζητήσεις σχετικά με την περίοδο μέσω της εκστρατείας μας και των συνεργασιών της Always® με φορείς επιρροής, ακτιβιστές και συνεργάτες λιανικής πώλησης.

Πώς ΟΛΟΙ μας μπορούμε να ξεκινήσουμε τη συζήτηση και να βοηθήσουμε στην καταπολέμηση της ντροπής της περιόδου:

Μπορείτε να επισκεφτείτε το link για περισσότερες πληροφορίες.

  • Ενημερωθείτε! Όσο περισσότερα γνωρίζουμε, τόσο πιο εύκολο είναι να μιλήσουμε για την περίοδο. 
  • Αποκαλέστε μια περίοδο, περίοδο.
  • Φράσεις όπως «αυτή η περίοδος του μήνα» μπορεί να υπονοούν ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να κρύβετε ή να ντρέπεστε για την περίοδο.
  • Ψωνίζετε προϊόντα για την περίοδο; Μην αισθάνεστε ότι πρέπει να τα κρύψετε στον πάτο του καλαθιού σας. Αντιμετωπίζετε κράμπες και θέλετε να μείνετε σπίτι; Ενημερώστε! Όσο περισσότερο μπορούμε να αντιμετωπίζουμε την περίοδο ως καθημερινό κομμάτι της ζωής τόσο το καλύτερο.
  • Αποφύγετε να κάνετε αστεία για την περίοδο.
  • Το να κάνετε ” γκριμάτσες” ή να γουρλώνετε τα μάτια σας όταν κάποιος αναφέρει την περίοδο μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο.

Είστε γονέας; Ενημερωθείτε για το πώς να προσεγγίσετε το θέμα της περιόδου:

Μπορείτε να επισκεφτείτε το link για περισσότερες πληροφορίες.

  • Ίσως βοηθάει να ξεκινήσετε να μιλάτε για την περίοδο από μικρή ηλικία, ώστε το παιδί σας να είναι προετοιμασμένο για τις αλλαγές που θα βιώσει. 
  • Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζετε την περίοδος σαν μια φυσική σωματική λειτουργία – όχι κάτι για το οποίο πρέπει να κρύβεται ή να ντρέπεται κάποιος.
  • Δημιουργήστε ένα κλίμα ανοιχτής συζήτησης . Αν δεν ξέρετε την απάντηση στην ερώτησή των παιδιών δεν πειράζει! Απλά φροντίστε να επιστρέψετε σε αυτούς μόλις την βρείτε ή αναζητήστε την μαζί .
  • Βοηθήστε τα νεαρά κορίτσια να βρουν το προϊόν της περιόδου που τις κάνει να αισθάνονται πιο άνετα & σίγουρες. Πολλές νέες ξεκινούν χρησιμοποιώντας σερβιέτες επειδή είναι τόσο εύκολες στη χρήση! 
  • Βοηθήστε τα κορίτσια να παρακολουθούν τον κύκλο τους & να είναι προετοιμασμένες για την περίοδό τους
  • Ενθαρρύνετέ τις να χρησιμοποιούν σερβιέτα τις ημέρες πριν από την περίοδό τους, αν αυτό τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουρες

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Γιάννης Λουλούδης: Ο 20χρονος που έφτιαξε τα «παπούτσια ΝΔ» για τον πρωθυπουργό!

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Ο ρόλος των ελληνικών καζίνο στην ελληνική οικονομία: θεάματα, παραστάσεις και νυχτερινή ζωή

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Τα καλύτερα ελληνικά διαδικτυακά καζίνο – Δοκιμασμένα, δοκιμασμένα και ασφαλή

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET