Στο επίκεντρο έρευνας βρέθηκαν οι Έλληνες συνδρομητές του Netflix, από την εταιρεία δημοσκοπήσεων ierax analytix.
Με ποιες σειρές πωρώθηκαν, πόση ώρα της ημέρας αφιερώνουν στην πλατφόρμα και πόσο τακτικά κατεβάζουν πλέον πειρατικές ταινίες ή σειρές, ήταν κάποια απ’τα βασικά ερωτήματα που τέθηκαν επί τάπητος.
Ως πιο αγαπημένη σειρά στο Netflix, από τις 25 επιλεγμένες της έρευνας, οι χρήστες ψήφισαν με 21% το La Casa de Papel, ενώ στη δεύτερη θέση και με μεγάλη διαφορά από την πρώτη, βρέθηκε το Stranger Things με 6,6%. Η τριάδα συμπλήρωθηκε με το Peaky (φόκιν) Blinders, με 6,4%.
Η τελική δεκάδα έχει ως εξής:
4η θέση: Black Mirror
5η θέση: Riverdale
6η θέση: Narcos
7η θέση: Friends
8η θέση: Breaking Bad
9η θέση: Dark
10η θέση: Daredevil
Όσον αφορά σε τι συχνότητα παρακολουθούν Netflix, το 53% απάντησε καθημερινά και το 29% 3-5 φορές την εβδομάδα. Πού ανήκεις εσύ;
Από την άλλη, όσον αφορά τις συσκευές που επιλέγουν για να δουν κάποια ταινία ή σειρά του Netflix, το 64% απάντησε από την τηλεόραση, το 55% από κινητό, το 39% από λάπτοπ, το 25% από desktop και το 14% από tablet.
Ήθελα να ‘ξερα, αυτό το 55% που βλέπει από κινητό, δεν στραβώνεται;
Από όλους αυτούς τους 4.366 ανθρώπους που συμμετείχαν στην έρευνα, η οποία διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, από τις 9-14 Ιανουαρίου, ένα 5% παρακολουθεί κυρίως ταινίες. Όλοι οι υπόλοιποι μόνο σειρές.
Τρόπος επιλογής σειρών και ταινιών
Το 59% ξεκινά μία σειρά ή βλέπει μία ταινία έπειτα από προτάσεις φίλων και συγγενών, το 56% δίνει βάση σ’ αυτά που του προτείνει το Netflix, το 33% διαβάζει άρθρα στο διαδίκτυο για όσα παίζουν πιο πολύ και το 30% από τις βαθμολογίες σε σελίδες, όπως για παράδειγμα αυτή του IMDB.
Ενδιαφέρον προκαλεί πως το 95% ενημερώνει τον κύκλο φίλων του για το τι βλέπει, προκειμένου να το δουν κι εκείνοι.
Να υπενθυμίσω εδώ, πως το Netflix προκειμένου να διευκολύνει τους χρήστες, έχει δώσει τη δυνατότητα κοινοποίησης της σειράς που βλέπεις σε instagram stories και direct μηνύματα στα social media.
Σε γενικότερα πλαίσια, οι συνδρομητές αυτό που επιθυμούν από το Netflix είναι η κυκλοφορία περισσότερων ταινιών, ενώ πιστεύουν πως οι παραγωγές της πλατφόρμας είναι σαν των μεγάλων στούντιο και τέλος θεωρούν πως τέτοιους είδους streaming θα είναι το μέλλον της τηλεόρασης.
Στο τέλος της έρευνας, οι Έλληνες συνδρομητές απάντησαν και στο κατά πόσο συχνά κατεβάζουν πειρατικές σειρές και ταινίες.
Το 12% δήλωσε πως το κάνει πολύ συχνά, το 45% το κάνει μόνο όταν θέλει να δει κάτι συγκεκριμένο που δεν υπάρχει στο Netflix, όπως οι σειρές της HBO, το 26% σπάνια και το 16% ποτέ.
Για πες μας τώρα πόσο πολύ ταυτίζεσαι με τα αποτελέσματα της έρευνας;
Πριν μας πεις, όμως, τσέκαρε όλα όσα έρχονται αυτόν τον μήνα στο Netflix.