fbpx

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούν τα social media οι 20χρονοι!


Τα social media στο σύνολό τους, έχουν εισβάλλει τόσο πολύ στις ζωές μας, που είναι σχεδόν αδύνατο να φανταστούμε την καθημερινότητά μας χωρίς αυτά. Κλείνεις τα μάτια και προσπαθείς να κάνεις εικόνα την ημέρα σου χωρίς την ύπαρξη του Facebook για παράδειγμα, κι αισθάνεσαι ένα κενό να σε κατακλύζει έτσι δεν είναι; Ε, δεν είσαι ο μόνος.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα του FinancesOnline.com, προφίλ σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat κλπ) έχουν περισσότεροι από το 75% των 20χρονων του πλανήτη. Νούμερο πραγματικά δυσθεώρητο αν αναλογιστεί κανείς για το πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια 20χρονοι κυκλοφορούν εκεί έξω.

Η έρευνα όμως, δεν έμεινε εκεί. Εμβάθυνε σε περισσότερες λεπτομέρειες προσπαθώντας να σκιαγραφήσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι της εποχής μας χρησιμοποιούν τα social media καθώς επίσης, να επισημάνει και τις διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες. Κι όπως θα δείτε παρακάτω, μόνο λίγες δεν τις λες…

(τα ποσοστά που ακολουθούν, αφορούν το κομμάτι των 20χρονων που διατηρούν προφίλ σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης)

Να ξεκινήσουμε με το πλέον βασικό στοιχείο. Το 85% των γυναικών καθώς και το 78% των αντρών, αντιμετωπίζουν τα social media ως το βασικότερο μέσο επικοινωνίας τόσο με φίλους και γνωστούς όσο και με την ίδια τους την οικογένεια. Ακολουθούν όπως είναι αναμενόμενο, η διασκέδαση και η ενημέρωση που συγκεντρώνουν την προτίμηση του 68% των αντρών αλλά και του 61% των γυναικών.

 

0979099001444588072

Πολύ ψηλά είναι και οι διάφορες πληροφορίες που αφορούν events, προσφορές κ.α κι απασχολούν το62% των γυναικών και το 55% των αντρών ενώ το uploading φωτογραφιών, videos και statuses έρχεται τέταρτο και καταϊδρωμένο με 40% άντρες και 48% γυναίκες.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το 23% των αντρών 20χρονων θεωρούν πως θα βρουν κοπέλα μέσω του facebook ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις γυναίκες ίσα που ξεπερνά το 10%.

Οι άντρες επίσης, προηγούνται στην πεποίθηση πως μέσα από τα social media γενικότερα, θα βρουν θέση εργασίας αφού το πιστεύει το 38% των χρηστών σε αντίθεση με τις γυναίκες που 4 στις 5 είναι πολύ πιο δυσκολόπιστες.

Όσον αφορά τις συνήθειες που σχετίζονται με τις εταιρείες και τη διαφημιστική αγορά, οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν like ή follow σε κάποιο brand και γενικότερα να αλληλεπιδράσουν μαζί του. Ακόμη κι έτσι όμως, οι άντρες θεωρούνται περισσότερο «ανοικτοί» στην digital διαφήμιση καθώς επηρεάζονται και κατευθύνονται πιο εύκολα από αυτές.

 

0999727001444588072

Προτού κλείσουμε με τα στοιχεία της μεγάλης αυτής έρευνας, να πούμε πως οι άντρες προτιμούν θέματα και posts που σχετίζονται με το σεξ, τον αθλητισμό, τα αυτοκίνητα και την τεχνολογία. Ανά τακτά διαστήματα μάλιστα, αυξημένη «ζήτηση» παρουσιάζει και η πολιτική. Στο γυναικείο κοινό τώρα, τα πράγματα αλλάζουν κάπως αφού την top λίστα αποτελούν τα ερωτικά ζητήματα, οι συγκινησιακές ιστορίες αγάπης καθώς κι άρθρα που αφορούν κατοικίδια, celebrities, μουσική και φυσικά …μόδα!

Τέλος, εκεί όπου συμφωνούν και τα δύο φύλα είναι οι χιουμοριστικές εικόνες και βίντεο, τα άρθρα συμβουλών κι αυτοβελτίωσης καθώς και το υλικό που συνδυάζεται άμεσα ή έμμεσα με το Πανεπιστήμιο και την εκάστοτε σχολή φοίτησης.

Τι πιστεύετε, ανταποκρίνεται η έρευνα στις δικές σας συνήθειες;

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET