ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Φοιτητές του ΠΑΜΑΚ φέρνουν το ‘YouInfluencer’, το πρώτο φροντιστήριο για social media!

Πρώτη ώρα Facebook, δεύτερη ώρα Instagram, τρίτη ώρα TikTok.

Neopolis Team

27 Μαΐου, 2021

Έχουν ακουστεί αρκετές απόψεις κατά καιρούς, από influencers και γενικότερα πρόσωπα των social media, ότι το Instagram, το Facebook και πλέον το TikTok, θα έπρεπε να λαμβάνονται πιο σοβαρά υπόψιν σε ό,τι αφορά τον εκπαιδευτικό προσανατολισμό των παιδιών.

Η Ami Yiami, αν θυμάστε, το είχε πάει ένα βήμα παραπέρα προτείνοντας το YouTubing να ενταχθεί σαν μάθημα στις σχολικές αίθουσες. Μας φάνηκε αστείο στην αρχή (κυρίως γιατί σκεφτήκαμε το πρόγραμμα που θα πήγαινε κάπως έτσι: «Γλώσσα, Γλώσσα, Μαθηματικά, YouTube»), αλλά με τις δηλώσεις και της Mariposa ότι το Instagram είναι δύσκολο επάγγελμα, πειστήκαμε ότι κάτι πρέπει να γίνει.

Το ίδιο λοιπόν πίστεψε και μια ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και συγκεκριμένα του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, αποφασίζοντας να κατέβει στο διαγωνισμό «JA Start Up» του Junior Achievement Greece (έχοντας εξασφαλίσει μια θέση στην τελική 10άδα), με το πρώτο φροντιστήριο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτά αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή όλων, όσο ανεπηρέαστοι και μη εξαρτημένοι κι αν δηλώνουμε, ενώ και τα περισσότερα επαγγέλματα σχετίζονται σε κάποιο βαθμό με τα social media ή απαιτούν κάποιες δεξιότητες. Όσο περισσότερη εξειδίκευση έχεις λοιπόν, τόσο το καλύτερο.

Τα ονόματα των εμπνευστών είναι Παναγιώτης Μυρόβαλης, Λέανδρος Λούκας και Γεώργιος Μπαχτσεβάνης, ενώ την επιχειρηματική τους ιδέα τη βάφτισαν ‘YouInfluencer’.

Ο 22χρονος Παναγιώτης Μυρόβαλης μιλώντας για αυτήν, είπε:

Όπως υπάρχουν φροντιστήρια ξένων γλωσσών, μέσης εκπαίδευσης ή πληροφορικής, εμείς θέλουμε να παρέχουμε γνώσεις στους χρήστες των social media, για το πώς να τα χρησιμοποιούν με ασφάλεια, πώς να αυξάνουν τους ακολούθους τους, ακόμη και πώς να τα αξιοποιούν επαγγελματικά.

Θεωρεί ακόμα ότι πλεονέκτημα του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι πως απευθύνεται σε όλους. «Από μικρά παιδιά που έχουν προφίλ στο Facebook και θέλουν να τα στείλουν οι γονείς τους για να διδαχθούν τον τρόπο που θα το χρησιμοποιούν με ασφάλεια, μέχρι μεγάλες εταιρείες και επιχειρήσεις, που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα social media για διαφημιστικούς λόγους», εξηγεί ο ίδιος.

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται δια ζώσης, σε έναν υπερσύγχρονο χώρο, διακοσμημένο με σύμβολα που παραπέμπουν σε social media, τόσο με συμβατικές αίθουσες, όσο και με άλλες που θυμίζουν πλήρως εξοπλισμένα στούντιο.

«Αυτό εξυπηρετεί ώστε να εξασκούνται απευθείας σε αυτό που μαθαίνουν στη θεωρία. Δηλαδή θα συνδέονται από τις δικές μας συσκευές στους λογαριασμούς τους, θα κάνουν από εκεί τη δραστηριότητά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κι εμείς θα τους βοηθάμε», λέει χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Μυρόβαλης.

«Για παράδειγμα, αν κάποιος θέλει να βγάλει μια όμορφη εικόνα προφίλ ή αν θέλει να ετοιμάσει ένα βίντεο για μία συνέντευξη, θα μπορεί να το κάνει σ’ εκείνον το χώρο», συμπληρώνει.

Στο φροντιστήριο για social media ο μαθητής δεν κρίνεται για τις αναρτήσεις του και μέσα από την ενότητα «προώθηση του εαυτού σου στα κοινωνικά δίκτυα» μπορεί να μάθει τους τρόπους να εκφράζει μέσα από τους λογαριασμούς του ό,τι ακριβώς επιθυμεί.

Με σκληρούς ανταγωνιστές όπως τα τρία κορίτσια με την ιδέα τους ‘BE COOL’ και την ομάδα με τη wearable συσκευή κατά της σεξουαλικής κακοποίησης, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουν εύκολο δρόμο να διανύσουν.

Όποιος κι αν είναι ο νικητής όμως, ξέρουμε ότι η νέα γενιά έχει ιδέες για ένα καλύτερο κι ευκολότερο μέλλον, κι αυτό μετράει!

ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κερασμένη… βίδα στη σαλάτα του βρήκε φοιτητής από τη Λέσχη του Πολυτεχνείου Κρήτης!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Το Πανεπιστήμιο Ζυρίχης αποσύρεται από διεθνείς κατατάξεις: «Πιέζουν για άχρηστες έρευνες»!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET