Δεν ‘ξηγιέται ωραία το Netflix, καθώς προσπαθεί να βάλει τέλος σε μια πολύ ωραία εποχή, όπου χάρη σε εκείνον τον χουβαρντά φίλο/συγγενή μπορούσαμε και βλέπαμε άνετα τις σειρές μας, τις ταινίες μας, τα ντοκιμαντέρ μας κι ό,τι άλλο έχει να προσφέρει η streaming υπηρεσία. Αν μας ρωτάς, καθόλου δε συμφωνούμε με το κόψιμο αυτό, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται το Netflix δεν είναι διατεθειμένο να αφήσει μερικά μύρια να πάνε έτσι χαμένα.
Οπότε, σε αυτή τη φάση αναζητάει τρόπους να εξαλείψει το φαινόμενο του password sharing, κι εμείς με τη σειρά μας να γεμίσουμε τις εξεταστικές από εδώ και στο εξής…
Ο επικεφαλής Greg Peters, στη διάρκεια μιας συνέντευξης για τα κέρδη του 2019, μίλησε ανοιχτά για το συγκεκριμένο πρόβλημα, λέγοντας πως το παρακολουθούν και το εξετάζουν συνεχώς, προσπαθώντας να βρουν έναν φιλικό προς τον χρήστη τρόπο αντιμετώπισής του. Με ένα 9% των χρηστών να μοιράζεται τους κωδικούς του, τα εκατομμύρια που χάνει η εταιρία δεν είναι λίγα, οπότε και θα τα κυνηγήσει.
Αναλυτικά στοιχεία δείχνουν συγκεκριμένα πως το 35% των millenials, 19% της γενιάς X και 13% των Βaby Βoomers, μοιράζονται κωδικούς.