DIGITAL

Το Instagram συνεχίζει σε mood αλλαγών κι εξετάζει λειτουργία πλήρης οθόνης στο feed!

Για να το θέσουμε αλλιώς, το Insta βλέπει την υπεροχή του Tik Tok και ακολουθεί τα χνάρια του. Στη δεύτερη εφαρμογή λοιπόν, παρακολουθείς βιντεάκια σε full screen κι αυτό ακριβώς θέλει να φέρει το Instagram στο feed του. Η Meta παρατηρεί καιρό τώρα το Tik Tok να κάνει θραύση ειδικά στις νεότερες ηλικίες κι έχει μπει […]

Neopolis Team

14 Μαΐου, 2022

Για να το θέσουμε αλλιώς, το Insta βλέπει την υπεροχή του Tik Tok και ακολουθεί τα χνάρια του. Στη δεύτερη εφαρμογή λοιπόν, παρακολουθείς βιντεάκια σε full screen κι αυτό ακριβώς θέλει να φέρει το Instagram στο feed του.

Η Meta παρατηρεί καιρό τώρα το Tik Tok να κάνει θραύση ειδικά στις νεότερες ηλικίες κι έχει μπει σε ένα τριπάκι συνεχών αλλαγών προκειμένου να κάνει keep up με τις απαιτήσεις της νέας εποχής. Μιλώντας με ποσοστά, τα Insta Reels αποτελούν πάνω από το 20% του χρόνου που ξοδεύουν οι άνθρωποι στο app, ενώ στο Facebook, όλα τα βίντεο αποτελούν το 50% του χρόνου των χρηστών.

Με τη συγκεκριμένη αλλαγή τύπου Tik Tok η οποία βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν την κάτω γραμμή πλοήγησης για να αποκτήσουν πρόσβαση στην καρτέλα εντοπισμού, τις αγορές και το προφίλ, ενώ οι επιλογές για προσθήκη νέας ανάρτησης, προβολής «Μου αρέσει» και επιλογών messenger/DM βρίσκονται επίσης στην επάνω γραμμή. Αυτό που αφαιρείται ωστόσο, είναι η μπάρα με τα stories. Αυτή είναι προσβάσιμη αφού σύρεις προς τα κάτω για να αποκαλυφθεί.

Επειδή βέβαια τα stories εξακολουθούν να φέρνουν περισσότερα χρήματα στο Insta απ’ ό,τι τα Reels, λόγω διαφημίσεων, η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει παραπάνω επιλογές δημιουργίας εσόδων στο Reels, αλλά σε βάθος χρόνου κι όχι σύντομα.

Στο μεταξύ, η Google βρίσκεται επίσης σε «κόντρα» με το Tik Tok και συγκεκριμένα λόγω του Youtube Shorts. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτά φέρνουν πάνω από 30 δισ. προβολές την ημέρα, δηλαδή τέσσερις φορές παραπάνω από το προηγούμενο έτος. Επομένως, κοιτάει να τα εκμεταλλευτεί αναλόγως και να δοκιμάσει τις διαφημίσεις.

Όσον αφορά το Insta πάντως, η λειτουργία πλήρης οθόνης βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο όπως είπαμε και δεν είναι γνωστό αν θα ισχύσει στα σίγουρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι προχωρά συνεχώς σε αλλαγές και δοκιμές (βλ. κάθετο σκρολ στα stories ξανά επηρεασμένο από το Tik Tok, ηχητικές απαντήσεις σε stories και νέα χαρακτηριστικά στα DMs)! 

OUR20s

DIGITAL

Βγήκαν οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων για το 2022, ξέρουμε τι googlαρες φέτος!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET