Ξέρεις ότι μια σειρά έχει πετύχει, όταν η καθημερινότητα αρχίζει να την αντιγράφει. Τα ίδια είχαμε ζήσει με το La Casa de Papel, τα ίδια ζούμε και τώρα με το Squid Game.
Περιττό να πούμε ότι οι απόκριες θα είναι αφιερωμένες στο νέο φαινόμενο του Netflix! Να είστε σίγουροι ότι για άλλη μία χρονιά, η Πάτρα θα ροδοκοκκινίσει από τις χαρακτηριστικές στολές και οι μαυροδάφνες θα «κατέβουν» στην υγειά της Κορεάτικης σειράς.
Αλλά δε χρειάζεται να πάμε τόσο μακριά για να καταλάβουμε την επιρροή του Squid Game. Κατ’ αρχάς, το fyp μας έχει γεμίσει από βιντεάκια με το creepy τραγουδάκι της κούκλας, αλλά κι από το challenge του Dalgona μπισκότου, στο οποίο μπήκαμε όλοι σε πειρασμό να φτιάξουμε.
Κι αν δεν καταφέρατε να το φτιάξετε, μην σκάτε! Το βιντεάκι στο Tik Tok και πάλι θα βγει.
Αυτό φυσικά αν μένετε στη Θεσσαλονίκη (ή αν είστε διατεθειμένοι να πάτε μέχρι εκεί), όπου υπάρχει ζαχαροπλαστείο που φτιάχνει τα συγκεκριμένα μπισκότα – γιατί όταν βρίσκεις μια τέτοια ευκαιρία πρέπει να την αρπάζεις!
Με πολλούς λοιπόν να φτιάχνουν από μόνοι τους το Dalgona candy ή αλλιώς ‘ppopgi’ και άλλους να ψάχνουν να το βρουν έτοιμο, το ζαχαροπλαστείο «Αβέρωφ» αποφάσισε να ακούσει τις τάσεις της εποχής και να προσφέρει στο λαό ό,τι ζητάει. Και δικαιώθηκαν φυσικά, αφού τα μπισκότα έχουν γίνει ανάρπαστα σύμφωνα με όσα δηλώνει o ιδιοκτήτης του ζαχαροπλαστείου στο thesstoday.gr.
Μάλιστα, αφορμή για να παρασκευαστούν τα εν λόγω γλυκίσματα ήταν ένα πάρτι με θέμα το «Παιχνίδι του Καλαμαριού». Όπως ανέφερε ο κ. Μάριος Παπαδόπουλος: «Ο συγκεκριμένος καταναλωτής που διοργάνωσε το πάρτι πήγε σε διάφορα καταστήματα, αλλά δεν μπορούσε να βρει τα μπισκότα της σειράς. Εμείς το θεωρήσαμε ως ‘challenge’ και στο πλαίσιο αυτής της λογικής κάναμε αυτά τα μπισκοτάκια, τα οποία είχαν πολύ μεγάλη επιτυχία».
Ο ίδιος πρόσθεσε ακόμη ότι το ενδιαφέρον δεν είναι μεγάλο μόνο για την αγορά των Dalgona, αλλά και για τη συνταγή τους. Ειδικότερα δήλωσε:
Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον – ιδιαίτερα μέσω τηλεφώνου – για τα συγκεκριμένα μπισκότα. Επειδή η συγκεκριμένη λιχουδιά δε βασίζεται στη λογική της κατανάλωσης, αλλά σχετίζεται με το παιχνίδι και τη διαδικασία που ακολουθείται, λαμβάνω συνεχώς μηνύματα και ερωτήσεις για την παρασκευή τους στο κατάστημά μας.