ΕΛΛΑΔΑ

Τα σχέδια του καινούριου ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, μας αφήνουν με το στόμα ανοικτό!

Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών ο νέος κεντρικός σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαίωνα, από τον υποδιευθυντή Νέων Έργων στη Διεύθυνση Στρατηγικής Ανάπτυξης της Αττικό Μετρό, Παναγιώτη Κλήμη. Πρόκειται για έναν σύγχρονο και εντυπωσιακό σταθμό ΚΤΕΛ που θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατ. επιβάτες. Οι εγκαταστάσεις θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ, οι ελεύθεροι […]

Neopolis Team

21 Μαΐου, 2018

Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών ο νέος κεντρικός σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαίωνα, από τον υποδιευθυντή Νέων Έργων στη Διεύθυνση Στρατηγικής Ανάπτυξης της Αττικό Μετρό, Παναγιώτη Κλήμη.

Πρόκειται για έναν σύγχρονο και εντυπωσιακό σταθμό ΚΤΕΛ που θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατ. επιβάτες. Οι εγκαταστάσεις θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ, οι ελεύθεροι χώροι πρασίνου θα εκτείνονται σε επιφάνεια 20.000 τ.μ. και οι χώροι για εμπορικές χρήσεις σε 11.750 τ.μ., ενώ οι χώροι στάθμευσης θα είναι 572, εκ των οποίων οι 100 θα είναι για τους επιβάτες του μετρό, δεδομένης της σύνδεσής του με τον σταθμό ‘Ελαιώνα’ του μετρό.

Σύμφωνα με τα όσα σημείωσε ο υποδιευθυντής, η προμελέτη του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα, ενώ το απόμενο βήμα είναι η προετοιμασία Αντικειμένου, προκειμένου να ανατεθεί σε χρηματοοικονομικό σύμβουλο η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης, για την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Σε επίπεδο χρηματοδότησης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ήδη έχει κινήσει τις διαδικασίες ένταξης του έργου στο ‘Πακέτο Γιούνκερ’.

Ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ θα ανακουφίσει τις περιοχές που στεγάζουν τώρα τα υπεραστικά λεωφορεία (Λιοσίων και Κηφισός), ενώ θα αναβαθμίσει και την υποβαθμισμένη περιοχή του Ελαίωνα, αφού δεν έχει καθόλου υποδομές.

«Στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός τέρμιναλ που θα έμοιαζε με αεροδρομίου, λαμβάνοντας υπόψη και την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία» σχολίασε το στέλεχος της Αττικό Μετρό, προσθέτοντας ότι η λογική του έργου είναι η δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κόμβου που θα φιλοξενεί και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές και θα αγγίξει έναν ετήσιο φόρτο της τάξης των 16 εκατ. επιβατών.

Όσον αφορά το κόστος του έργου, υπολογίζεται στα 170-180 εκατ. ευρώ, ενώ διευκρυνίζεται πως η αρμόδια αρχή για τη δημοπράτηση, είναι ο συνεταιρισμός ΚΣΑΥΛΕ.

Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει από την εκμετάλλευση των εμπορευματικών χρήσεων στις εγκαταστάσεις του σταθμού, όσο και απ’τα ΚΤΕΛ που θα θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα συμμετάσχουν στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του και θα συνεισφέρουν στην αποπληρωμή των κεφαλαίων από τα εισιτήρια.

 

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

SPILL THE TEA

Στα πράγματα που δεν έγιναν ποτέ… η Emilia Vodos έβγαινε με τον Drake στον Καναδά!

ΕΛΛΑΔΑ

Youth Pass: Ανοίγουν ξανά οι αιτήσεις για τα 150 ευρώ – Πότε θα καταβληθεί το ποσό!

ΕΛΛΑΔΑ

H EΡΤ σε στέλνει στην Eurovision με εισιτήρια για τις 3 βραδιές και δωρεάν αεροπορικά!

ΕΛΛΑΔΑ

Το παγωτό Pokémon είναι άλλη μία επική στιγμή της θεσσαλονικιώτικης κουζίνας!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υπ. Παιδείας: Τέλος τα κινητά στο σχολείο – Οι μαθητές θα τα παραδίδουν κάθε πρωί!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα τμήματα που κινδυνεύουν να κλείσουν με τον ερχομό των ιδιωτικών πανεπιστημίων!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET