fbpx

Τα 9 πιο καινοτόμα μέσα μεταφοράς powered by Red Bull!


Είσαι φοιτητής στην Ελλάδα και έχεις μια πολύ δυνατή ιδέα; Πάρε μέρος στο Red Bull Basement 2020 και κάν’ τη πραγματικότητα!

Για να δηλώσεις συμμετοχή, απλώς μπες στο redbullbasement.com , ανέβασε εκεί το video σου και φέρε την καινοτομία στο Πανεπιστήμιό σου.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ισχυρίζονται συχνά ότι βρίσκονται στα πρόθυρα της επόμενης επανάστασης όσον αφορά τις μεταφορές. Αλλά εδώ είναι 10 οχήματα που είναι ήδη εκεί έξω…

Walk Car

Η ιαπωνική εταιρεία Cocoa Motors έχει δημιουργήσει το «Walk Car» – το οποίο μερικοί λένε ότι είναι βασικά σαν ένας δίσκος τσαγιού με τροχούς, αλλά ο δημιουργός του οχήματος, Kuniaki Sato, το περιγράφει ως «μια νέα ιδέα στην προσωπική μετακίνηση». Παρά το γεγονός ότι είναι αρκετά μικρό ώστε να χωράει σε μια τσάντα φορητού υπολογιστή, το Walk Car διαθέτει πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση και τελική ταχύτητα 16kph. Με μικρούς τροχούς, είναι σχεδιασμένο να πηγαίνει σε μέρη όπου «συμβατικά» μηχανήματα όπως το Segway και διάφορα hoverboards δεν μπορούν. Έχει δοκιμαστεί και αναπτυχθεί στην περιοχή Shibuya του Τόκιο στην Ιαπωνία. «Τα μηχανήματα όπως τα hoverboards είναι για διασκέδαση – αυτό αφορά τους καθημερινούς χρήστες», λέει ο περήφανος εφευρέτης του.


Ox Truck 

Σκέψου το ως το παράξενο παιδί της Ikea και του Ford Transit. Στη συνέχεια, πρόσθεσε λίγο και τη τεχνολογία της Formula 1. Το απίθανο αποτέλεσμα του Φρανκενστάιν ονομάζεται Ox: ένα φορτηγό με επίπεδο περίβλημα, που χρησιμοποιεί μεγάλο μέρος της ταχύτητας κίνησης από το Ford Transit, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να πηγαίνει οπουδήποτε αφού συναρμολογηθεί επί τόπου στις αναπτυσσόμενες χώρες. Για να ανταποκριθεί στην πρόκληση της μηχανικής, ο δημιουργός της Ox, Sir Torquil Norman (πρώην πιλότος μαχητών, όπως σίγουρα υποδηλώνει το όνομα) προσέλαβε στις υπηρεσίες του τον Gordon Murray, γνωστότερο για τη δημιουργία του εμβληματικού McLaren F1. Παρ ‘όλα αυτά, ο Murray λέει ότι είναι πιο περήφανος για το Ox από οποιοδήποτε άλλο όχημα που έχει σχεδιάσει. Είναι απλό και φθηνό – και μπορεί απλώς να αποδειχθεί η σωτηρία που αλλάζει τον κόσμο σε μέρη που έχουν αποκοπεί από ζωτικά εφόδια μέχρι τώρα.


Toyota Prius

Εκατομμύρια οδηγοί ταξί σε όλο τον κόσμο δεν μπορούν να κάνουν λάθος: ένα Prius στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει φτάσει τα 600.000 μίλια στον αρχικό κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων του. Το Toyota Prius δεν ήταν το πρώτο ή ακόμα και το καλύτερο υβριδικό, αλλά ήταν αυτό που ξαφνικά έβαλε τα οικολογικά αυτοκίνητα στην καθημερινή ζωή: κερδίζοντας τους αστέρες του Χόλιγουντ όπως ο Leonardo di Caprio. Ακόμη και η Miley Cyrus έλαβε ένα μαύρο Prius από τον μπαμπά της ως 16ο δώρο γενεθλίων. Τώρα η Toyota έκανε το επόμενο βήμα και παρήγαγε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Prius για το ιαπωνικό πρωτάθλημα Super GT. Είναι αλήθεια ότι ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,8 λίτρων έχει αντικατασταθεί για V8 3,4 λίτρων. Αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν μερικά υβριδικά κομμάτια…


Gibbs Aquada

Το Gibbs Aquada σχεδιάστηκε από κάτω προς τα πάνω ως αμφίβιο αυτοκίνητο, παρόλο που έμοιαζε για όλο τον κόσμο σαν ένα Mazda MX5, με το οποίο μοιράστηκε κάποια μέρη. Αλλά σε αντίθεση με τα περισσότερα αμφίβια αυτοκίνητα, δεν βυθίστηκε, καθώς ήταν γρήγορο, αξιόπιστο και μάλιστα βγήκε στους αυτοκινητοδρόμους. Με την υποστήριξη του Rover V8, αυτό το χειροποίητο Riva και διέθετε τζετ-σκι σαν χειρισμό με την αποστολή να επιτρέψει στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης να φτάσουν όπου χρειάζονταν γρήγορα, ακόμα κι αν υπήρχε μια μικρή λίμνη ή ποτάμι. Σίγουρα η καλύτερη προσπάθεια σε αμφίβιο αυτοκίνητο μέχρι τώρα.


Edison VLC

Μοιάζει λίγο σαν ένα ελικόπτερο που έχει χάσει τον ρότορα του και βρήκε μερικούς τροχούς, αλλά το Edison VLC έχει κάποιες βασικές αρχές πίσω από την προσέγγισή του στην καινοτομία και την οικονομία: ελαφρότητα (VLC σημαίνει «Πολύ ελαφρύ αυτοκίνητο») και αεροδυναμική. Το αποτέλεσμα είναι πρωτοφανή επίπεδα οικονομίας και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας που έχει καταγραφεί ποτέ για ένα αυτοκίνητο πολλαπλών επιβατών, το οποίο ζυγίζει μόνο περίπου 450 κιλά. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρόλο που η εταιρεία κατασκευάζει επίσης ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο Edison διαπίστωσε ότι οι μπαταρίες που απαιτούνται για τα υβρίδια αντιβαίνουν στη φιλοσοφία εξοικονόμησης βάρους έναντι κόστος. Έτσι, το εργοστάσιο της εταιρείας επέλεξε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 250cc που τροφοδοτείται από το E85 Flex Fuel.


Riversimple Rasa

Αυτό δεν πρόκειται να κερδίσει διαγωνισμούς ομορφιάς, με το σχέδιο που φαίνεται να είναι εμπνευσμένο από έναν πλατύπολο με πάπιες, αλλά είναι ήδη ένα λειτουργικό πρωτότυπο ενός συμπαγούς αυτοκινήτου καυσίμου υδρογόνου. Τα κύρια στοιχεία είναι: ένα σύνθετο πλαίσιο άνθρακα που διατηρεί το βάρος κάτω από τα 580 κιλά και οικονομία καυσίμου που ισοδυναμεί με 250mpg. Λειτουργεί χρησιμοποιώντας μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου για να στείλει ισχύ σε τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε τροχό (ναι, είναι επίσης 4WD). Από πού προέρχεται αυτό το τεχνολογικό θαύμα; Silicon Valley; Ή ίσως κάποια προηγμένη ερευνητική εγκατάσταση στην Ιαπωνία; Οχι ακριβώς. Είναι φτιαγμένο στο Llandrindod Wells της Ουαλίας.


Morgan EV3

Εδώ είναι ένας άλλος κόσμος: ένα ρετρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο είναι περισσότερο meta από οποιοδήποτε άλλο μελλοντικό αυτοκίνητο που μπορούμε να σκεφτούμε. Το τρίτροχο Morgan σχεδιάστηκε αρχικά τη δεκαετία του 1930 με τις ίδιες αρετές στο μυαλό ότι τα ενεργειακά αυτοκίνητα χρειάζονται τώρα – ελαφρότητα, αποδοτικότητα και απλότητα. Ως αποτέλεσμα, η νέα ενσάρκωση του ηλεκτρικού Moggy ζυγίζει λιγότερο από 500 κιλά και έχει εμβέλεια 150 μιλίων.


Nio EP9

Η κινεζική εταιρεία Next EV – η οποία αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε – έχει δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό υπερσύγχρονο αμάξι παντού. Παράγει 1MW ισχύος (το ισοδύναμο περίπου 1341 ίππων), πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει από 0-100kph σε 2,7 δευτερόλεπτα και μετά σε τελική ταχύτητα μεγαλύτερη από 305 kph. Αυτό είναι πολύ πιο γρήγορο από ένα αυτοκίνητο της Formula E. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι κρατά το ρεκόρ γύρου για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο γύρω από το Nurburgring: επτά λεπτά και πέντε δευτερόλεπτα, τα οποία μπορείτε να δείτε εδώ:

Το μόνο πράγμα που δεν μας είπαν είναι πόσο διαρκεί μια πλήρης φόρτιση. Υποθέτουμε περίπου επτά λεπτά και έξι δευτερόλεπτα…


Tata Airpod

Το κορυφαίο αμάξι της πράσινης μεταφοράς θα ήταν ένα αυτοκίνητο που τρέχει στον αέρα, αλλά μέχρι τώρα αυτό ήταν στη σφαίρα της φαντασίας δίπλα στο παγωτό χωρίς θερμίδες. Ο Ινδός γίγαντας Τάτα ισχυρίζεται ότι το έχει επιτύχει. Το Airpod έχει τρεις τροχούς, τροφοδοτείται από πεπιεσμένο αέρα και οδηγείται μέσω χειριστηρίου. Η θεωρία είναι απλή: ο πεπιεσμένος αέρας διατηρείται σε δεξαμενή και τροφοδοτεί έμβολα, τα οποία δημιουργούν κίνηση. Οι τιμές θα διατηρηθούν χαμηλές: τιμή αγοράς στα 7000 ευρώ και κόστος λειτουργίας περίπου 50 σεντ ανά 100 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα θα είναι 80 χλμ / ώρα, με εμβέλεια έως και 200 ​​χιλιόμετρα. Υπάρχουν ακόμα μερικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν, γι ‘αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει δει ακόμα το φως της ημέρας – κυρίως το γεγονός ότι δεν υπάρχουν τεράστιες δεξαμενές πεπιεσμένου αέρα στα περισσότερα μέρη. Γιατί όμως να αφήσουμε ένα μικρό πρόβλημα σαν αυτό να παρεμποδίσει μια υπέροχη ιδέα;

Είσαι φοιτητής στην Ελλάδα και έχεις μια πολύ δυνατή ιδέα; Πάρε μέρος στο Red Bull Basement 2020 και κάν’ τη πραγματικότητα. Για να δηλώσεις συμμετοχή, απλώς μπες στο redbullbasement.com , ανέβασε εκεί το video σου και φέρε την καινοτομία στο Πανεπιστήμιό σου.

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET