fbpx

Squid Game: Η κορυφάια σειρά του Netflix αυτή τη στιγμή, έτρωγε επί 10 χρόνια άκυρο!


Το Squid Game, η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix που έχει δημιουργήσει χαμό αντίστοιχο με εκείνον του La Casa de Papel στις αρχές του, κουβαλάει τη συνηθισμένη ιστορία αποτυχίας προτού καταφέρει να κατακτήσει τον κόσμο.

Για την ακρίβεια, η περίπτωση του Κορεάτη δημιουργού, Hwang Dong-hyuk, έχει αρκετά κοινά σημεία με αυτή της J.K Rowling, όταν πάλευε να πείσει τους εκδοτικούς οίκους να δεχτούν τα βιβλία της. Κι όμως, η συγγραφέας για χρόνια παρακαλούσε να εμπιστευτεί κάποιος την ιστορία του Harry Potter, μέχρι που έγινε παγκόσμιο φαινόμενο κι έκανε να κλάψουν όσους την απέρριψαν.

Κάτι παρόμοιο λοιπόν συμβαίνει με τον Hwang Dong-hyuk και την κορεάτικη σειρά του. Αυτή δεν αποτελεί και τόσο πρόσφατη έμπνευση όσο πιστεύαμε, αφού η ιδέα ήρθε στον δημιουργό το μακρινό 2008 με αρχικό τίτλο ‘Round Six’. Ο ίδιος τότε ζούσε με τη μητέρα του και τη γιαγιά του, ενώ μάλιστα η οικονομική του κατάσταση ήταν τέτοια, που τον ανάγκασε να πουλήσει το λάπτοπ του για 675 δολάρια και να εγκαταλείψει τη συγγραφή σεναρίων.

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος στην ‘Korea Times’, επί μία ολόκληρη δεκαετία τα τοπικά στούντιο απέρριπταν την ιδέα του, αποκαλώντας την «αδύνατη» και «πολύ γκροτέσκο». Όλα αυτά μέχρι το 2019, που βρέθηκε στο δρόμο του το Netflix και του έδωσε την ευκαιρία για την οποία πάλευε τόσα χρόνια. Βέβαια, κανείς δεν ξέρει πώς θα είχαν εξελιχθεί τα πράγματα αν κάποιο τοπικό δίκτυο τη δεχόταν. Κάτι τέτοιο συνέβη με το La Casa de Papel, πήγε άπατο, και ο θρίαμβος ήρθε μόλις το ανέλαβε το Netflix.

«Μετά από 12 χρόνια, ο κόσμος έχει μετατραπεί σε ένα μέρος όπου οι αλλόκοτες, βίαιες ιστορίες επιβίωσης είναι καλοδεχούμενες.», δηλώνει ο Hwang Dong-hyuk. Σημείωσε επίσης ότι τα αποτελέσματα της πανδημίας επιδείνωσαν τις ταξικές διαφορές και ότι η ιστορία έγινε ακόμα πιο accurate για τους θεατές. 

Ακόμα κι έτσι όμως, παραδέχεται ότι το Squid Game ήταν ένα στοίχημα για αυτόν. Όπως δήλωσε:

Μετατρέποντας το στόρι σε σειρά ήταν μια περιπέτεια, όπως ήταν και πριν μία δεκαετία. Ήξερα ότι θα έδινε τα πάντα ή το απόλυτο τίποτα. Είτε θα ήταν ένα αριστούργημα ή μια αποτυχία. Η ιδέα πίσω από τη δουλειά αυτή ήταν πολύ πειραματική. Οπότε αναρωτιόμουν συνεχώς εάν το κοινό θα πειστεί ότι οι χαρακτήρες ρισκάρουν τη ζωή τους για να παίξουν μερικά παιδικά παιχνίδια.

To τρέιλερ της σειράς έσκασε λοιπόν και μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει 21 εκατομμύρια views. Από την αρχή αποτέλεσε μια πολυαναμενόμενη παραγωγή στη χώρα του. Οι προσδοκίες ήταν πραγματικά πολύ υψηλές εξαιτίας και του γεγονότος ότι η θέαση των K-dramas από τους Αμερικανούς συνδρομητές τα τελευταία δύο χρόνια έχει ανέβει 200%. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν περίμεναν τον ντόρο που δημιουργήθηκε!

Πάντως ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, δήλωσε ότι το Παιχνίδι του Καλαμαριού, μπορεί να γίνει «η μεγαλύτερη σειρά μας όλων των εποχών».

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET