fbpx

Πριν τη χορτάσουμε καλά-καλά, η Forever 21 κλείνει μια για πάντα στο κέντρο της Αθήνας!


Μας ξάφνιασε όλους αυτή η είδηση, μιας και το Forever 21 ήρθε για πρώτη φορά στην Αθήνα πριν τρία χρόνια σχεδόν, με το μοναδικό κατάστημα να βρίσκεται στην Ερμού. Ωστόσο, όσοι βολτάρατε τελευταία στον πεζόδρομο για τα καθιερωμένα χριστουγεννιάτικα δώρα, θα προσέξατε ότι τα μαζεύει και φεύγει το συγκεκριμένο κατάστημα. Ό,τι ρουχαλάκι προλάβατε να πάρετε, το πήρατε. Τώρα, επιστροφή στις άλλες αλυσίδες. 

Πάντως, για όσους δε γνωρίζουν, το θέμα δεν ήταν η ανταπόκριση του κόσμου. Και αν θυμάστε, τα νέα ότι θα έρθει στη χώρα μας είχαν ενθουσιάσει κυρίως τις νεότερες ηλικίες, μιας και τα ίδια τα ρούχα απευθύνονταν σε αυτές, οπότε και το προτιμούσαν για τα ψώνια τους. Η κίνηση αυτή λοιπόν ήταν αποτέλεσμα προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ίδια η εταιρία, τα οποία οδήγησαν σε πτώχευση της μητρικής στην Αμερική.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία που εδρεύει στο Λος Άντζελες δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι θα κλείσει 178 καταστήματα στις Η.Π.Α. Συνολικά, διαθέτει περίπου 800 υποκαταστήματα παγκοσμίως (σχεδόν τα 500 από αυτά στις ΗΠΑ), συμπεριλαμβανομένου και του μοναδικού καταστήματος στην Ελλάδα, που άνοιξε το 2017.

Στους αρχικούς στόχους της εταιρείας στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές ήταν η ταχεία ανάπτυξη και το μόνο εμπόδιο σε αυτή ήταν η αδυναμία εύρεσης μεγάλων εμπορικών χώρων. Η ταχεία όμως επέκταση καθώς και η αλλαγή των καταναλωτικών προτιμήσεων, ήταν εκείνα που της την «έφεραν», με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της, οι οποίοι πλέον αφορούν τη μεγιστοποίηση της αξίας των καταστημάτων στις Η.Π.Α. Εξού λοιπόν και το κλείσιμο ορισμένων διεθνών τοποθεσιών.

Η Forever 21 σχεδιάζει να σταματήσει τις περισσότερες από τις δραστηριότητές της στην Ασία και την Ευρώπη, αλλά θα συνεχίσει να λειτουργεί στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική.

Για την ιστορία, η Forever 21 ιδρύθηκε το 1984 και, μαζί με άλλες γνωστές αλυσίδες μόδας όπως η H&M και η Zara, δημιούργησαν μια δημοφιλή καταναλωτική τάση μεταξύ των νέων πελατών, που απογειώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’90.

Η δημοτικότητά τους μεγάλωσε κατά τη διάρκεια της μεγάλης οικονομικής κρίσης παγκοσμίως, όταν οι αγοραστές αναζητούσαν μοδάτα ρούχα σε καλές τιμές. Πλέον όμως, οι καταναλωτές έχουν στραφεί περισσότερο στην αγορά οικολογικών προϊόντων, ενδιαφερόμενοι για το από πού προέρχεται και πώς κατασκευαστεί ένα ρούχο κι όχι τόσο η χαμηλή τιμή τους. Όχι αποκλειστικά τουλάχιστον.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET