ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

7 πράγματα που συμβαίνουν στον κόλπο σου όταν έχεις καιρό να κάνεις σεξ!

Ήρθε η ώρα να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου! #διπλης

Στέλα Τσάναϊ

14 Οκτωβρίου, 2022

Το σεξ είναι ένα major thing στη ζωή μας αλλά και την υγεία μας! Είναι το καλύτερο αγχολυτικό και ένα boost για την ψυχολογία μας, ενώ και σωματικά προσφέρει ευεξία και άσκηση. Ειδικά άσκηση. 

Αν όμως δεν έχει δέσει το γλυκό τελευταία, όπως λένε και τα Ημισκούμπρια, ή έχεις ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες σεξ, η έλλειψη αυτή έχει επίσης επίδραση πάνω σου. We know, είσαι στο τσακ να σου σαλέψει και να αρχίσεις να τους κοιτάς όλους έτσι:

Μπορεί για διάφορους λόγους να μην υπάρχει κάποια δράση. Χώρισες, θες να μείνεις μόνη, δεν έχεις βρει αυτό που ζητάς, δεν έχεις όρεξη βρε αδερφέ. Προφανώς και είναι πολύ ΟΚ να μην κάνεις σεξ. Ενημερωτικά όμως, το γεγονός αυτό μακροπρόθεσμα επηρεάζει την υγεία σου και κυρίως τον κόλπο σου. Ειδικά αν δεν υπάρχει ούτε ο αυνανισμός στο πρόγραμμα. Όχι, μη φοβάσαι, δεν πρόκειται ούτε να στενέψεις, ούτε να βγάλεις πάλι τον παρθενικό σου υμένα και θα το μάθεις παρακάτω! 

Αν, λοιπόν, θες να μιλήσουμε για το τι συμβαίνει πραγματικά, ρίξε μια ματιά και θα δεις ότι πολλά πράγματα φωνάζουν «θέλω σεξ» και δεν το έχεις προσέξει:

#1 Είχες κάποτε οργασμό

Είναι που είναι δύσκολη υπόθεση ο οργασμός από μόνος του, κάνοντας διάλειμμα από το σεξ, το level δυσκολίας ανεβαίνει κι άλλο. Τι θέλω να πω μ’ αυτό; Ότι όταν έρθει με το καλό η ώρα να μπει νερό στ’ αυλάκι, το πιο πιθανό είναι να μην φτάσεις σε οργασμό και μάλιστα θα αργήσεις να το πετύχεις. Θα περίμενε κανείς να συμβαίνει το αντίθετο, όμως σύμφωνα με ειδικούς «πολλές γυναίκες καθυστερούν να έρθουν σε οργασμό σε αυτές τις περιπτώσεις και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι φοβούνται να αφεθούν». Είναι το άγχος για το πώς μπορεί να είναι το σεξ μετά από τόσο καιρό που σ’ εμποδίζει να το απολαύσεις και να φτάσεις στην κορύφωση.

Αυτό δε σημαίνει ότι απέχοντας από την ερωτική πράξη είναι κακή ιδέα, απλώς θα χρειαστεί να ξανασυστήσεις το σώμα σου με την αίσθηση του οργασμού. Ακόμα κι αν χρειαστεί να το κάνεις μόνη σου!

#2 Ούτε θα στενέψει, ούτε θα σχηματιστεί ξανά ο παρθενικός υμένας 

Δεν ξέρω ποιος διαδίδει τέτοια πράγματα, αλλά πρόκειται για μπούρδες. Η αποχή από το σεξ δε «σφίγγει» τον κόλπο ούτε προκαλεί την επανεμφάνιση του παρθενικού υμένα. Αν νιώθεις ότι ο κόλπος σου είναι πιο σφιχτός από το συνηθισμένο, αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την έλλειψη σεξουαλικής διάθεσης/διέγερσης. Με το που επιστρέψεις στη δράση και υγρανθείς, θα επανέλθει στις γνώριμες συνθήκες. Όπως και να ‘χει, προσπάθησε όσο καιρό είσαι off να ασχολείσαι με τον εαυτό σου, ώστε να αποφύγεις τυχόν άβολες καταστάσεις στο μέλλον.

#3 Ξηρασία all the way

Με τη σεξουαλική διέγερση, ο κόλπος υγραίνεται. Με την έλλειψή της, μάντεψε… Τα τοιχώματα στεγνώνουν και χάνουν την ελαστικότητά τους, επομένως είναι λογικό να νιώθεις μία παράξενη ξηρασία, ειδικά όταν έρθει η στιγμή να μπεις ξανά στο παιχνίδι. Έχε στο νου σου κάποιο λιπαντικό για να μπουστάρεις λίγο την κατάσταση, τουλάχιστον τις πρώτες φορές και φυσικά πολύ καλά και στοχευμένα προκαταρκτικά (στοματικό σεξ)! 

#4 Είναι μυς κι αν δεν τον «γυμνάσεις», χάνει τη φόρμα του

Σκέψου όταν έχεις καιρό να κάνεις γυμναστική και αποφασίζεις να αρχίσεις ξανά. Όλοι έχουμε νιώσει το πιάσιμο και τον πόνο την επόμενη ημέρα. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στον κόλπο σου. Όπως είπαμε, είναι μυς, άρα αν είναι «αγύμναστος», πολύ πιθανό να πονέσει στην πρώτη του «άσκηση» μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα. Προσπάθησε να διατηρείς τα πράγματα ενεργά εκεί κάτω είτε με το να αυτοϊκανοποιείσαι είτε βλέποντας κάποια ερωτική ταινία ή ακόμα και με ασκήσεις Kegel. To σημαντικό είναι να κρατηθείς σε φόρμα, γιατί σε βλέπω full πιασμένη. Είναι κρίμα να μην το ευχαριστηθείς μετά από τόσο καιρό!

#5 Η περίοδός σου ίσως γίνει πιο επίπονη

Ε αυτό παραπάει! Δυστυχώς, όταν έχεις βγάλει σε αναστολή τον κόλπο σου, εκείνος διαμαρτύρεται. Πώς; Με έντονες κράμπες. Ο οργασμός έχει θετικό αντίκτυπο στο σώμα μας, ανακουφίζοντας τον πόνο και την ένταση με την απελευθέρωση ενδορφινών στον οργανισμό. Γι’ αυτό εάν δε φροντίζεις να έχεις έστω 2-3 το μήνα, ακόμα και με αυνανισμό, οι πόνοι σου πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου μπορεί να γίνουν χειρότεροι!

#6 Μειώνεις τις πιθανότητες για ουρολοίμωξη

Να και ένα καλό! «Με την απλή σεξουαλική επαφή, αυξάνεται η πιθανότητα εμφάνισης λοιμώξεων του ουροποιητικού, καθώς η γενική κίνηση μπορεί να μεταφέρει βακτήρια από το έντερο ή την κολπική κοιλότητα στην ουρήθρα», λέει η Kyra C. Williams γνωστή γυναικολόγος στο Penn Medicine. 

Παρόλα αυτά, δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάθεις λοίμωξη από οτιδήποτε άλλο, όπως με το να κρατάς τα ούρα σου ή να μην αλλάζεις συχνά εσώρουχο! 

#7 Η όρεξή σου για σεξ θα αλλάξει

Απέχοντας απ’ όλα τα είδη σεξ, μπορεί να παρατηρήσεις μια προσωρινή αλλαγή στη σεξουαλική σου απόκριση. Έρευνες δείχνουν ότι γυναίκες που χρησιμοποίησαν πρόσφατα δονητή, σημείωσαν υψηλότερη βαθμολογία στον δείκτη γυναικείας σεξουαλικής λειτουργίας (FSFI), ο οποίος περιλαμβάνει επιθυμία, ενδιαφέρον, λίπανση, διέγερση, ικανοποίηση και οργασμό. Είναι πιθανό μία παύση στα ερωτικά σου να επηρεάσει προσωρινά τη σεξουαλική σου λειτουργία και διέγερση. Τι σημαίνει αυτό; Όσο το αφήνεις, σε αφήνει και αυτό! 

Όπως είπαμε, όλα αυτά δε σημαίνουν ότι δεν μπορείς να κάνεις διάλειμμα από το σεξ. Όμως είναι καλό να νιώθεις άνετα με τις διάφορες αλλαγές που θα βιώσεις. Και να θυμάσαι ότι αυνανισμός = selfcare!


Photo by Mike Von on Unsplash

ΛΑΪΦΣΤΑΪΛ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

To ‘gaslighting’ είναι η λέξη της χρονιάς για το 2022 και σίγουρα σου έχει συμβεί!

ΣΤΥΛ

Tommy Hilfiger: Καλωσορίζει την εορταστική περίοδο με το λανσάρισμα μιας festive συλλογής!

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

6 συνήθειες και σκέψεις που ρίχνουν την αυτοπεποίθησή σου, ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνεις!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET