ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Πως θα κατασκευάσετε ένα επικερδές E-shop;

Είναι γενικά παραδεκτό ότι οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας έχουν αυξήσει κατά πολύ τη χρήση των Eshops, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ολοένα και περισσότερα με την πάροδο του χρόνου. Για πολλούς μάλιστα, αποτελεί και τη μοναδική πηγή εισοδήματος! Όταν έρχεται η στιγμή να κατασκευάσετε ένα Eshop , δε μπορείτε από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας […]

Neopolis Team

9 Μαρτίου, 2016

Είναι γενικά παραδεκτό ότι οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας έχουν αυξήσει κατά πολύ τη χρήση των Eshops, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ολοένα και περισσότερα με την πάροδο του χρόνου. Για πολλούς μάλιστα, αποτελεί και τη μοναδική πηγή εισοδήματος!

Όταν έρχεται η στιγμή να κατασκευάσετε ένα Eshop , δε μπορείτε από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας του να περιμένετε αναρίθμητες επισκέψεις υποψήφιων πελατών, αλλά ούτε και πωλήσεις. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια πλατφόρμα που θα είναι πόλος έλξης για τον κόσμο, θα τον κρατάει και θα τον ωθεί στο να πραγματοποιήσει μια – ή και περισσότερες – αγορές. Πως θα γίνει όμως αυτό;

1. Περιγράψτε το επιχειρηματικό σας σχέδιο

Οργανώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:

α. Ποια είναι τα βασικά σας προϊόντα;
β. Τι σας κάνει να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας;
γ. Ποιους τρόπους Marketing χρησιμοποιείτε;

Οι απαντήσεις σας μπορεί να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου, όμως αυτές που θα δώσετε τώρα θα καθορίσουν την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το Eshop σας στο ξεκίνημά του.

2. Τοποθετήστε τα προϊόντα σας με το σωστό τρόπο

Η τοποθέτηση των προϊόντων σας μέσα στο Eshop πρέπει να γίνει με τρόπο που θα σας αποφέρει χρήματα. Για παράδειγμα, θα πρέπει να προβάλετε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας και ταυτόχρονα να εμφανίζετε παρόμοια με αυτά, ώστε να ωθείτε τον χρήστη να πλοηγηθεί λίγο παραπάνω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και φυσικά, να αγοράσει παραπάνω από ένα προϊόν.

3. Συγκεντρώστε πληροφορίες γύρω από τους πελάτες σας

Η ιδιωτικότητα των πελατών σας είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να τη λάβετε υπόψην. Παρόλα αυτά, θα πρέπει με κάποιον τρόπο να συλλέγετε πληροφορίες γι αυτούς, καθαρά για λόγους Marketing. Μπορείτε, για αρχή, να τους ζητήσετε μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες. Για παράδειγμα, όνομα, email, ηλικία, τρόποι συναλλαγής, διεύθυνση, κοκ. Προσοχή! Μη ξεφύγετε στη συλλογή δεδομένων, καθώς αυτό μπορεί να φέρει αντίθετα αποτελέσματα. Όσο περισσότερες πληροφορίες ζητάτε από τον χρήστη, τόσο μειώνετε τις πιθανότητες να σας τις δώσει.

4. Αφαιρέστε τα “εμπόδια” από το Eshop σας

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που θα μπορούσατε να κάνετε είναι το να ζητάτε από κάποιον να κάνει εγγραφή στο Eshop σας, πριν καν προλάβει να πλοηγηθεί σε αυτό. Φαίνεται επιτακτική η πολιτική σας και αναγκάζει το χρήστη να “ξοδέψει” χρόνο σε κάτι που τελικά θα του δημιουργήσει εκνευρισμό.

Βάση στατιστικών, όσο περισσότερα βήματα κάνει ένας υποψήφιος πελάτης για να κάνει μια αγορά στο Web, τόσο μικρότερη και η πιθανότητα να την ολοκληρώσει. Η απλότητα “κερδίζει” τους πελάτες.

5. Δώστε βάση στα Social Media

Τα Social Media αποτελούν σημαντικό κομμάτι σε οποιαδήποτε διαδικτυακή παρουσία, είτε είναι απλή ιστοσελίδα, είτε ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ένας καλός τρόπος να τα εκμεταλλευτείτε είναι να προσθέσετε σε κάθε σελίδα προϊόντος την ένδειξη “Share” για τα διάφορα Social Media. Έτσι, θα έχετε την ευκαιρία να μοιράζεστε με άμεσο τρόπο το κάθε προϊόν ξεχωριστά με τους Followers σας και εκείνοι με τους δικούς τους!

Για να ενισχύσετε περισσότερο τη διαδικτυακή σας εικόνα στα Social Media, σκεφτείτε τα εξής:

α. Δώστε ταυτότητα στο Brand σας.
β. Γνωστοποιήστε εγκρίσεις/πιστοποιήσεις που έχετε λάβει από αξιόπιστους οργανισμούς.
γ. Εκμεταλλευτείτε τις κριτικές που έχετε λάβει από προηγούμενους πελάτες.

Σίγουρα θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι το Eshop σας να αποκτήσει την αναγνωρισιμότητα που θέλετε και ίσως καθυστερήσετε να λάβετε τις πρώτες σας παραγγελίες, όμως δε θα πρέπει να σας επηρρεάζει κάτι τέτοιο. Σκεφτείτε ότι η δημοτικότητα στο Internet απαιτεί αρκετή υπομονή.

Τέλος, θυμηθείτε πως το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να εκτοξεύσετε το Eshop σας είναι να ζητάτε Feedback από τους ίδιους τους πελάτες σας και φυσικά, να λαμβάνετε σοβαρά υπόψην τη γνώμη τους.

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Τύπος γυρίζει το ‘ZARI’ στην Αρεόπολη και αποθεώνεται περισσότερο κι από το ορίτζιναλ!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

UEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex σύμμαχοι περιποίησης στη μεγαλύτερη γιορτή ποδοσφαίρου!

Είναι viral

Φοιτητής Πληροφορικής έστειλε 500 αιτήσεις για πρακτική για να τον δεχθούν σε μία!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Dear Influencers: Μια καμπάνια από το Dove που κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς! 

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET