fbpx

O φοιτητής που ξεκίνησε το ‘Rich Kids of Insta’ απολαμβάνει πλέον την ίδια ζωή, χάρη στην ιδέα του!


Είναι πολύ πιθανό να έχετε πέσει πάνω σε post στο Insta όπου νέοι φλεξάρουν το ακριβό τους στυλ και lifestyle – τα Gucci, Ferragamo και Prada, όπως λένε γνωστά άσματα προκαλώντας λίγο κριντζ αντιδράσεις σε εμάς τους κοινούς θνητούς, αλλά για κάποιο λόγο συνεχίζουμε και σκρολάρουμε στους αντίστοιχους λογαριασμούς.

Το Rich Kids of Insta είναι πια μια μεγάλη ιστορία, που έχει απλώσει τα πλοκάμια της σε πολλές χώρες, παίρνοντας το ανάλογο όνομα κάθε φορά (π.χ Rich Kids of Greece). Και όπως κάθε τέτοιος λογαριασμός που μέσα από την… πρωτοπορία του έχει επιτύχει, κρύβει τη δική του ιστορία.

Πίσω από τη συγκεκριμένη λοιπόν, βρίσκεται ο James Ison, ένα παιδί σαν κι εμάς, το οποίο είχε μεγάλη αγάπη προς την πολυτελή ζωή και εν τέλει κατάφερε να την απολαύσει κι ο ίδιος.

Πηγαίνοντας οχτώ χρόνια πίσω όμως, όλα ξεκίνησαν όταν ο 19χρονος τότε James, αποφάσισε να ανεβάσει μια φωτογραφία ενός 15χρονου και συγκεκριμένα του γιου του ιδρυτή της Dell, o οποίος βρισκόταν μαζί με την οικογένειά του στο ιδιωτικό τους τζετ κι απολάμβανε ένα πλουσιοπάροχο γεύμα λίγο πριν φτάσει στον προορισμό του, τα νησιά Φίτζι. Αυτό, λοιπόν, ήταν και το πρώτο ποστ του δημοφιλούς πλέον λογαριασμού RKOI, όπου μια ματιά να ρίξεις και νιώθεις poor af.

Ο ίδιος ο εμπνευστής της ιδέας δεν είχε καμία σχέση με αυτή τη ζωή, ούτε μπορούσε να ταυτιστεί με τα παιδιά, μιας και μέχρι τότε ζούσε στο ίδιο σπίτι με τη μητέρα του και τους παππούδες του στο Λέστερσιρ της Αγγλίας, όπου και μοιραζόταν το κρεβάτι του με τη μαμά του.

Γενικότερα όπως παραδέχεται, πέρασε δύσκολες οικονομικές καταστάσεις, γυρίζοντας συχνά σπίτι με μεροκάματο £5, προτού ανάψει το λαμπάκι της ιδέας και βρεθεί με κάτι τόσο απλό να βγάζει τόσα πολλά.

Προτού φτάσει ακόμα εκεί, μία περίοδο στράφηκε και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου πωλούσε κυρίως θήκες κινητών, λέγοντας:

Είχα φτάσει στο σημείο όπου κυριολεκτικά το σαλόνι μου ήταν σαν αποθήκη – υπήρχαν τόσες πολλές κούτες παντού. Βλέπεις αυτές τις εικόνες στο ίντερνετ όπου ο κόσμος παραγγέλνει υπερβολικά πολύ από το Amazon – ε λοιπόν, ήμουν κάτι σαν το Amazon, ήταν απαίσιο!

Όλο αυτό γινόταν μέχρι που πήγε στο κολέγιο να σπουδάσει Οικονομικά. Κατά τη φοιτητική του ζωή, το Insta ακόμα βρισκόταν στις αρχές του και δεν είχε τον ίδιο αντίκτυπο που έχει σήμερα, ούτε και γινόταν η ίδια χρήση από τον κόσμο. Όπως λέει, έβλεπες κυρίως φωτογραφίες από φαγητά και μέρη διακοπών και δεν υπήρχε το κομμάτι του influencing που σήμερα κάνει πάταγο.

Ο James λοιπόν, σκέφτηκε να δημιουργήσει μερικά προφίλ με ένα πιο ενδιαφέρον περιεχόμενο, που θα τράβαγε την προσοχή των χρηστών. Κατέληξε έτσι να φτιάχνει 10 διαφορετικά προφίλ – όλα σχετικά με την πολυτέλεια – στην προσπάθειά του να δει τι μπορεί να γίνει viral και να του δώσει followers.

Ένα από τα δημιουργήματά του, και το Rich Kids Of Τhe Internet, το οποίο έστησε με δύο συνέταιρους από τη Νέα Υόρκη, που παραμένουν ανώνυμοι.

«Ο λογαριασμός ξεκίνησε το 2012 και μέσα σε έξι εβδομάδες άρχισε να τρεντάρει σε όλον τον κόσμο.», δήλωσε ο James στο Ladbible. Πλέον, το RKOI δεν περιορίζεται μόνο σε ποστάρισμα εικόνων – το οποίο μπορεί να κοστίσει και $2,000 σε όποιον θέλει να ανεβάσει φώτο του – αφού έχει μετατραπεί και σε κανονική επιχείρηση με όνομα Rich Kids of Instagram Concierge, η οποία αναλαμβάνει από πολυτελή ταξίδια μέχρι και πώληση βίλων.

Με λίγα λόγια, από παιδί των £5, ο James έφτασε να είναι ο ίδιος ένα από τα RKOI και να απολαμβάνει την πολυτελή ζωή που ονειρευόταν εξ αρχής. 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET