fbpx

Με νέες τεχνολογίες εφοδιάζεται το Μετρό – Αυτόματα θα γίνεται η ανανέωση των μειωμένων καρτών!


Νέα χρονιά, νέοι στόχοι για τον ΟΑΣΑ. Ή τουλάχιστον έτσι ανακοίνωσε ο Οργανισμός για τις σχετικές αποφάσεις που πάρθηκαν και τις αλλαγές που θα δούμε σύντομα. Αμήν.

Ένα χρόνο και κάτι παραπάνω από τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της ηλεκτρονικής κάρτας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δεν μπορούμε να πούμε πως όλα κυλάνε ολόσωστα. Σίγουρα κάποια προβλήματα έχουν βρει λύση, ωστόσο χρειάζονται κι άλλα πράγματα για να βοηθήσουν τους επιβάτες στην καθημερινότητά τους.

Από τα μέτρα που είχε δηλώσει ο ΟΑΣΑ τον προηγούμενο καιρό, μόνο την αύξηση των ελεγκτών έχουμε παρατηρήσει κι αυτό σε συγκεριμένους σταθμούς, ενώ αναμένουμε και τα παραπάνω δρομολόγια. Από την άλλη, κάτι που επιτέλους θα λυθεί απ’ότι αναφέρει ο οργανισμός, είναι και τα ρέστα στα μηχανήματα.

Από τότε που τέθηκαν σε λειτουργία και μέχρι σήμερα, τα ρέστα είναι μόνο σε ψιλά, με αποτέλεσμα αν βάζεις 50 ευρώ για επαναφόρτιση της κάρτας να παίρνεις 20 ευρώ σε ψιλά. Αυτό σκοπεύει ο ΟΑΣΑ να το αλλάξει τοποθετώντας 100 καινούρια αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στους σταθμούς του μετρό, τα οποία επιτέλους θα μπορούν να δίνουν ρέστα σε χαρτονομίσματα, ενώ με αυτά θα περιοριστούν και οι ουρές στα εκδοτήρια που παρουσιάζουν την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.

Ένα επιπλέον μέτρο που πρόκειται να δούμε, είναι και η φόρτιση της κάρτας από το κινητό, το οποίο θα είναι πραγματικά σωτήριο και γρήγορο.

Παράλληλα θα δοθεί η δυνατότητα επέκτασης της ημερομηνίας λήξης των δικαιωμάτων μετακίνησης και από τα Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών και θα αυτοματοποιηθεί ο έλεγχος των δικαιωμάτων για τους δικαιούχους ελεύθερης και με μειωμένους τύπους κομίστρου μετακίνησης, δηλαδή ΑμΕΑ, φοιτητές, πολύτεκνους, κλπ.

Άρα έχουμε την εγκατάσταση:

  • 100 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) ίδιου τύπου ή εναλλακτικού τύπου ανώτερων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών. Τα καινούρια μηχανήματα θα έχουν την δυνατότητα διάθεσης υπολοίπων σε χαρτονομίσματα (ρέστων), ενώ θα ενταχθούν στη σύμβαση διαχείρισης (λειτουργία, συντήρηση, αποκατάσταση βλαβών, παρακολούθηση). Μένει να προσδιοριστούν οι τελικές τιμές του καθενός απ΄αυτά καθώς επίσης και η κατ’ ελάχιστον συμβατότητά τους με τις προδιαγραφές και απαιτήσεις της Σύμβασης Σύμπραξης.
  • 12 Τερματικών Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) ίδιου τύπου ή εναλλακτικού τύπου ανώτερων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών. Και γι΄αυτά θα ακολουθήσει ο προσδιορισμός των τελικών τιμών και η συμβατότητά τους με το σύστημα.
  • Τεσσάρων Κέντρων Διαχείρισης Σταθμού, τα οποία θα εξοπλίσουν τους τρεις νέους σταθμούς της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET