fbpx

Με αυτό το τρένο θα πεταγόμαστε Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες – Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο;


Πλησιάζει η μέρα που το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα καταγράφει τις τέσσερις ώρες. Τη Δευτέρα 20 Μαΐου, συγκεκριμένα, όσοι μπουν στο Intercity Express ή που θα κάνουν το σταυρό τους ή που θα φτάσουν όντως στην ώρα που δηλώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κι αυτό το λέμε, γιατί όπως γράφαμε πριν τρεις ημέρες, το δίκτυο ακόμα δεν είναι έτοιμο στο 100%, αλλά έρχονται εκλογές, οπότε καταλαβαίνετε.

Τέλος πάντων, το νέο υπερσύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο που θα περιλαμβάνει μια σειρά από εξελιγμένες υπηρεσίες, θα κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ενώ όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε:

  • 3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο.
  • 4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.

Από Αθήνα λοιπόν, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:22 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:22, 12:22, 15:22 & 18:22.

Από Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:27 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:15, 12:15, 15:15 & 18:15.

Επιπλέον, υπάρχει το βραδινό ζευγάρι δρομολογίων 600/601.

Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα-Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά.

Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα-Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα θα διαρκεί 1 ώρα και 20 λεπτά.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες του υπερσύγχρονου ηλεκτροκίνητου τρένου, αρκεί να πούμε μόνο πως θα διαθέτει:

  • Πρίζα σε κάθε θέση.
  • Υποστηρικτικό προσωπικό on board.
  • WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση. Σταδιακά θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).
  • Αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου με νέο συνεργάτη την εταιρία ΒΕΝΕΤΗΣ.
  • Δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51.
  • Δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης σε συνεργασία με τον Όμιλο Σαράντη.

Ωραία όλα αυτά, με τις τιμές τι γίνεται όμως;

Τα νέα είναι ευχάριστα, καθώς η τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραμένει αμετάβλητη και συγκεκριμένα για το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη η πρώτη θέση κοστίζει 55 ευρώ (με 20% έκπτωση για την επιστροφή) και η δεύτερη θέση κοστίζει 45 ευρώ (με έκπτωση 20%).

Υπομονή λοιπόν μέχρι τη Δευτέρα που θα μάθουμε τα αποτελέσματα του πρώτου δρομολογίου…

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET