Κυκλοφόρησαν φωτογραφίες των νέων σταθμών του μετρό και… δείχνουν εντυπωσιακοί!


Σε 15 επιπλέον σταθμούς επεκτείνεται το Μετρό, με τις εργασίες να συνεχίζονται σε πυρετώδεις ρυθμούς, ούτως ώστε να τεθούν σε κυκλοφορία όσο πιο σύντομα γίνεται.

Ειδικότερα, μέχρι τον Ιούνιο του 2019, θα δοθούν στο κοινό οι τρεις πρώτοι σταθμοί, δηλαδή της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού και της Νίκαιας (επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά), ενώ κατά τους πρώτους μήνες του 2020 θα λειτουργήσουν και οι υπόλοιποι τρεις σταθμοί.

Επί της ουσίας, το έργο είναι μεγάλο αφού θα συνδέεται ο Πειραιάς με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ ετοιμάζονται και τρένα χωρίς οδηγό στη γραμμή 4.

Όσον αφορά τη γραμμή 4, αυτή θα ενώνει Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμό-Φάρο-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

Η Γραμμή 4, αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα.

Οι σταθμοί που θα δοθούν πρώτοι, για τους οποίους υπάρχει φωτογραφικό υλικό, έχουν βάθος 26 με 29 μέτρα, ενώ διαθέτουν φυσικό φωτισμό στον χώρο κοινού.

Σταθμός Αγία Βαρβάρα

Αυτός ο σταθμός είναι ο πρώτος της επέκτασης της γραμμής 3 και χωροθετείται κάτω από την πλατεία της Αγίας Ελεούσας. Θα έχει τρία επίπεδα, πλευρικές αποβάθρες, σε βάθος 29 μ. Η κατασκευή του πραγματοποιείται με τη μέθοδο εκσκαφής και επίχωσης.

Προβλέπονται τρεις είσοδοι, δύο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας Αγίας Ελεούσας.

Σταθμός Νίκαια

Ο σταθμός Νίκαια κατασκευάζεται σε βάθος 28 μ. με τη μέθοδο cut and cover κάτω από την πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου και τμηματικά με υπόγεια διάνοιξη.

Ο σταθμός θα έχει τρεις εισόδους. Στα στάδια μελέτης και κατασκευής του σταθμού, λαμβάνεται ειδική μέριμνα για την προστασία των ευαίσθητων κτηρίων πυκνής και χαμηλής δόμησης που χαρακτηρίζουν την περιοχή, και βρίσκονται εντός της ζώνης επιρροής του έργου.

 

Σταθμός Κορυδαλλού

Ο σταθμός Κορυδαλλός, είναι ο σταθμός με τη μεγαλύτερη επιφάνεια εργοταξιακών καταλήψεων (9.300 τ.μ. κοινόχρηστων χώρων).

Η κατασκευή του σταθμού πραγματοποιείται, εξ ολοκλήρου, με τη μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σε βάθος 26 μ. κάτω από την πλατεία Ελευθερίας.

Διαθέτει δύο εισόδους, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγίου Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας. Για την κατασκευή του εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με εύρος επιρροής διαμέτρου περίπου 1 χλμ., από το κέντρο της πλατείας Ελευθερίας.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET