Πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο εντάσσουν στα λογότυπά τους κρυμμένα μηνύματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η BMW, η Gillette, η Vaio, η Coca Cola, το Pinterest, η LG και πολλές ακόμα.
Τα μηνύματα αυτά ενδεχομένως να συνδέονται με το όραμα της επιχείρησης, τη χώρα προέλευσής της ή να έχουν δημιουργηθεί απλώς για να μπορούμε να ξεχωρίζουμε το αυθεντικό λογότυπό της ευκολότερα.
Ας δούμε, λοιπόν, μερικά τέτοια παραδείγματα:
Amazon
Το τόξο που δείχνει από το «Α» ως το «Z» (τα ακριανά γράμματα του αγγλικού αλφαβήτου, που περικλείουν τα υπόλοιπα) υπονοεί ότι όλα εμπεριέχονται και είναι διαθέσιμα στο Amazon.com . Επίσης, σχηματίζει ένα χαμόγελο με λακάκι που δίνει μια αίσθηση ικανοποίησης και εμπιστοσύνης.
Coca Cola
Η καμπάνια που προώθησε η εταιρεία στη Δανία το 2013 κρύβει τη σημαία της χώρας ανάμεσα στο «O» και το «L».
Wikipedia
H εγκυκλοπαίδεια του Ίντερνετ αναπαριστάται με έναν παγκόσμιο χάρτη, σχηματισμένο από κομμάτια παζλ με σύμβολα διαφορετικών χωρών επάνω του. Έχετε προσέξει, όμως, το κομμάτι που λείπει; Είναι γιατί η ενημέρωση βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη.
BMW
H γερμανική εταιρεία καθιερώθηκε ως κατασκευάστρια αεροσκαφών το 1917 και, παρόλο που ένα χρόνο αργότερα αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον συγκεκριμένο τομέα, διατήρησε το λογότυπό της. Έτσι, τα λευκά τεταρτιμόρια σχηματίζουν έναν έλικα, ενώ η μπλε επιφάνεια αναπαριστά τον ουρανό.
Vaio
Το σχήμα του brand αναφέρεται στην ένωση της αναλογικής και της ψηφιακής τεχνολογίας. Οι καμπύλες του «Va» παραπέμπουν στα αναλογικά κύματα, ενώ το σταθερό «IO» στον δυαδικό κώδικα.
Gillette
Ανάμεσα στο «G» και το «i» φαίνεται ένα μικρό κενό, σαν κόψιμο από ξυράφι. Και αυτό παραπέμπει στα ξυραφάκια, που αποτελούν το βασικό προϊόν της εταιρείας.
Toblerone
Μπορείτε να διακρίνετε τη λευκή αρκούδα που φαίνεται να χορεύει επάνω στο βουνό; To σχέδιο αναφέρεται στην ελβετική πρωτεύουσα, όπου η συγκεκριμένη σοκολάτα δημιουργήθηκε. Η Βέρνη, εξάλλου, είναι γνωστή ως «Η πόλη με τις αρκούδες».
To συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να «καρφιτσώνουν» φωτογραφίες στο ίντερνετ. Προσέξτε, λοιπόν, την καρφίτσα που κρύβεται μέσα στο «P»
Audi
Οι τέσσερις κύκλοι παραπέμπουν στους τέσσερις ιδρυτές της γερμανικής εταιρείας το 1932.
LG
Τα δύο γράμματα της εταιρείας σχηματίζουν ένα πρόσωπο που κλείνει το μάτι.
Unilever
To γιγάντιο «U» σχηματίζεται από εικόνες που αναπαριστούν διαφορετικά προϊόντα της επιχείρησης.
NBC
Το λευκό κενό φτιάχνει το σχήμα ενός παγωνιού, το οποίο αναπαριστά το στάτους και την αξιοπιστία του συγκεκριμένου τηλεοπτικού δικτύου.
Fed Ex
Υπάρχει κρυμμένο ένα λευκό τόξο μέσα στην πορτοκαλί επιφάνεια, το οποίο δείχνει προς τα δεξιά. Και αυτό υπονοεί την αποτελεσματικότητα και την κίνηση της εταιρείας προς τα μπροστά.
Πηγή: Womantoc.gr