Η Disney ετοιμάζει υπηρεσία streaming και φιλοδοξεί να χτυπήσει το Netflix στα ίσα.
Πιο συγκεκριμένα, στις 12 Νοεμβρίου βγαίνει στον αέρα η υπηρεσία streaming της Disney, ξεκινώντας πρώτα φυσικά από τις ΗΠΑ και στην συνέχεια, χωρίς ακριβή ημερομηνία, και σε άλλες χώρες.
Μάλιστα, η πολυεθνική εταιρεία θα κάνει κίνηση ματ, καθώς η μηνιαία συνδρομή θα κοστίζει μόλις 7 δολάρια, φθηνότερη ακόμα από την ήδη χαμηλή συνδρομή του Netflix. Όσον αφορά την ετήσια δε, το κόστος θα ανέρχεται στα 70 δολάρια.
It all starts on November 12. For more info: https://t.co/RD04P7jdAT #DisneyPlus pic.twitter.com/M1QI7qkH5p
— Disney (@Disney) April 12, 2019
Στόχος της χαμηλής συνδρομής είναι να μην επιβαρυνθούν οικονομικά τα νοικοκυριά και να τα δελεάσει να προσθέσουν μία ακόμη streaming υπηρεσία, καθώς είναι μεγάλο το ποσοστό που έχει ήδη λογαριασμό στο Netflix ή σε κάποια άλλη εταιρεία.
Η Disney+ θα είναι απαλλαγμένη από διαφημίσεις και φυσικά θα προσφέρει στους θεατές τις κλασικές και σύγχρονες ταινίες της αγαπημένης μας Disney, όπως κι άλλες παραγωγές, για παράδειγμα Marvel, Pixar κτλ. Πρόσφατα δε, εξαγόρασε για 70 δις δολάρια ταινίες, όπως το Avatar και σειρές όπως οι Simpsons.
Welcome to the family, @TheSimpsons. #DisneyPlus pic.twitter.com/OYAN1ziGsy
— Disney (@Disney) April 11, 2019
Όσον αφορά τις νέες ταινίες της Disney που θα παίζουν στον κινηματογράφο, οι ιθύνοντες απαντούν πως μερικές θα προβάλλονται απευθείας στην streaming υπηρεσία, ενώ άλλες θα παίζονται πρώτα στην μεγάλη οθόνη και μετά θα προστίθενται στο Disney+.
Αν όμως συνυπολογίσουμε τα 900 εκατομμύρια εισιτήρια που έκοψε η Disney στους κινηματογράφους την προηγούμενη χρονιά, υπάρχουν υποψίες πως αυτό θα σταματήσει απότομα. Οι περισσότεροι χρήστες θα προτιμήσουν να περιμένουν να “ανέβει” η ταινία στην υπηρεσία παρά να πάνε στον κινηματογράφο.
Αυτό βέβαια δεν αποτελεί τον κανόνα, μιας και υπάρχει κόσμος πωρωμένος με τις ταινίες της Disney.
Εντωμεταξύ, streaming υπηρεσία ετοιμάζουν κι άλλες μεγάλες εταιρείες, όπως η Warner Media, η Apple με την υπηρεσία της Apple Tv και η AT&T. Αντίθετα, το Netflix κοιτάζει από μακριά όλες αυτές τις νέες εξελίξεις χωρίς όμως να τρέμει όλα τα φιλόδοξα σχέδια που ετοιμάζουν οι άλλοι, και επενδύει με 15 δις δολάρια για νέο περιεχόμενο στην πλατφόρμα του.
Ωραία όλα αυτά, είναι αρκετά τρομακτικό το γεγονός βέβαια ότι κοντεύουμε σε μια εποχή που θα έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε τα πάντα από τον καναπέ μας. Θα αράζουμε σε έναν καναπέ φορ έβερ.