fbpx

Οι πιο εύκολες ασκήσεις γυμναστικής για να …επανέλθεις μετά τις γιορτές!


Όχι, δεν μετανιώνουμε για τίποτα. Ό, τι έφαγες, έφαγες. Δεν έχει νόημα να λες «Έπρεπε να έχω αφήσει τον 68ο κουραμπιέ στην άκρη» ή «Ξέρω γιατί φούσκωσα. Δεν ήταν το αρνάκι στην γάστρα, ρε μάνα. Το ρόδι στην σαλάτα ήταν. Υπερβολή!»

Τον εχθρό ζυγαριά – γιατί περί αυτού πρόκειται – τον αντιμετώπισες με ψυχραιμία κι όπως πήρες απόφαση να έρθεις πίσω στην πραγματικότητα, θέλησες να φέρεις και το σώμα σου σ’ αυτή.

Να ποιες είναι οι πιο εύκολες ασκήσεις γυμναστικής να προσαρμοστείς στη μετα-γιορτινή εποχή.

Τρεξιματάκι

Είτε το συμπαθείς είτε όχι, είναι ευεργετικό για τη γιορτινή κοιλίτσα που έκανες. Ξεκίνα χαλαρά με τζόκινγκ και αύξησε τον ρυθμό με το πέρασμα της ώρας. Υπολόγισε κανά δίωρο.

ru

Έρως ανίκατε μάσαν

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Πολλοί το έχουν πει και το έχουν επιστημονικά τεκμηριώσει. Κατά τη διάρκεια του σεξ, καις πολλές θερμίδες. Πρόκειται για βαρβάτη άσκηση και εννοείται ότι βγαίνεις κερδισμένος.

sex

Καθίσματα με βαράκια

Σήκω από τον αναπαυτικό καναπέ σου και πάρε βαράκια στα χέρια. Μένεις όρθιος, ανοίγεις τα πόδια με απόσταση περίπου ίση με την απόσταση των ώμων σου, κρατάς τα βαράκια στη μέση (θα θυμίζεις εκνευρισμένη νοικοκυρά, το ξέρω) και κάνεις καθίσματα. Τρία σετ των 15 επαναλήψεων για αρχή και μετά βάζεις τα δικά σου όρια.

Στρώμα και κοιλιακοί

Ακόμα μια ασκησούλα, για την οποία δεν χρειάζεται να πάρεις τα βουνά. Ξαπλώνεις ανάσκελα στο χαλί (αν δεν υπάρχει, πάμε σε στρώμα) και κάνεις κοιλιακούς. Τίποτα δύσκολο, λέμε τώρα. Για μια αλλαγή και καλύτερα αποτελέσματα, κράτα τα πόδια σου στον αέρα, σταυρωμένα σε ορθή γωνία. Όσο για το πόσους να κάνεις, προτείνω 4 σετ των 20 επαναλήψεων.

Βόλτα με παρέα

Αν πάλι, βαριέσαι τέτοιου είδους ασκήσεις, μπορείς να πάρεις την παρέα σου και να βγείτε για περπάτημα σε μέτρια ταχύτητα. Είναι φουλ χαλαρωτικό, αναζωογονητικό και γυμνάζεσαι. Αρκεί να μη βγείς για 5 λεπτά. Περπάτα για καμία ωρίτσα.

satc

Ποδήλατο στο κρύο

Ντάξει, το κρύο δεν είναι απαραίτητο, αλλά το είπα για τον φρέσκο και δροσερό αέρα. Μην πάθουμε και καμία πνευμονία όμως. Απλά το ποδήλατο είναι εξαιρετική άσκηση και επηρεάστηκα. Βγες εκεί πέρα για κανά μισάωρο για ποδήλατο έξω κι όλα καλά. Αν πάλι δεν θες να βγεις στο κρύο – λογικό, οκ- μπορείς είτε να βάλεις το ποδήλατο σε βάσεις και να κάνεις σε εσωτερικό χώρο είτε να κάνεις σε αυτά τα στατικά που έχει στο γυμναστήριο. Τι είπα τώρα….

cycle

Ομαδικότητα

Δεν υπάρχει καλύτερο από το να αθλείσαι με την παρέα σου. Μπορείται να διαλέξετε ανάμεσα σε μια πληθώρα ασκήσεων, από πινγκ-πονγκ, τρέξιμο στο κοντινό παρκάκι μέχρι και καρτ. Γενικά δεν υπάρχουν όρια, σπορ να είναι και ότι να ‘ναι. Αρκεί να είσαι με παρέα και να περνάς καλά. Όσο για την άσκηση, μην ανησυχείς. Η υπερένταση στην οποία θα είναι το σώμα σου εκείνη την στιγμή θα κάνει δουλειά για σένα. Χρονικό όριο εδώ δεν βάζω. Πέρνα εσύ καλά κι άσε το ρολόι.

Όποια άσκηση και να διαλέξεις, κάν’ την μεθοδικά. Βάλε και τη μουσικούλα σου και είσαι άρχοντας/ισσα. Καλή προπόνηση!

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET