Get into Games (GiG) → ignite | Το πιο παιχνιδιάρικο φεστιβάλ της Τεχνόπολης ολοκληρώνεται στις 15/12!


Premium ή freemium; Mobile ή κονσόλα; Πνευματικά δικαιώματα ή πατέντα; Είσαι επαγγελματίας στο χώρο του gaming;

Let the game begin!

Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, στο INNOVATHENS powered by Samsung, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, έρχεται το GiG-ignite! Σε περιμένουμε να διαμορφώσεις με τις δικές σου ερωτήσεις την 4η -last but not least- ενότητα του Get into Games, αφιερωμένη στο gaming και την επιχειρηματικότητα!

Μαζί μας στο INNOVATHENS θα βρεθούν ομιλητές-experts από τους χώρους του gaming, των επιχειρήσεων, του marketing και όχι μόνο: η Μαίριλυ Μητροπούλου από τη Google, η Ρένια Παπαθανασίου από τη ViRA, ο Πρόδρομος Τσιαβός και Ηρακλής Παπαθεοδώρου από το Τμήμα Ψηφιακής Ανάπτυξης της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και, ενώ αποκλειστικά για το GiG-ignite, έρχεται στην Ελλάδα ο καταξιωμένος Δανός strategic consultant Christian Fonnesbech!

Πώς χρηματοδοτώ ένα video game; Ποιους κινδύνους και ποιες δεσμεύσεις κρύβει το funding; Πώς κατοχυρώνω την ιδέα μου; Ποιο είναι το target group στο οποίο απευθύνεται το παιχνίδι μου; Πώς το κάνω featured στο Play Store; Πώς επιλέγω το πιο κατάλληλο κανάλι για να το προωθήσω;

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις frequently asked questions που σίγουρα σε έχουν απασχολήσει ή σε απασχολούν αν είσαι επαγγελματίας των games, designer ή developer και θέλεις να προωθήσεις το παιχνίδι σου στην αγορά. Σε περιμένουμε στο INNOVATHENS για να λύσεις όλες σου τις απορίες!

R u rdy? Get your game off the ground!

Ρώτα τον Christian, τη Μαίριλυ, τη Ρένια, τον Πρόδρομο και τον Ηρακλή εδώ!

Παράλληλα με τις ομιλίες, θα πραγματοποιείται Q&A με τους ομιλητές.
#AsktheGiGs

Είσοδος ελεύθερη

Δήλωσε συμμετοχή εδώ!

*Όλες οι ενότητες του Get into Games διοργανώνονται με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ) και το GiG-ignite διοργανώνεται με την υποστήριξη του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ).


Πρόγραμμα (17.00-21.00)

  • Figuring out investors, publishers and partners

Christian Fonnesbech

Όλοι χρειαζόμαστε χρήματα, αλλά ξέρουμε τι πραγματικά αναζητά ένας επενδυτής, ένας εκδότης, ένας συνεργάτης; Ο καταξιωμένος Δανός strategic consultant έρχεται να μας περιγράψει όλα όσα βλέπει να επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά ανάμεσα στους developers και τους investors, αλλά και να μας μιλήσει για τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προσελκύσουμε χρηματοδότηση βελτιώνοντας την επιχείρησή μας και το παιχνίδι μας.

  • “Smarter Growth, Powered by Google's Machine Learning”

Μαίριλυ Μητροπούλου

Το Game Industry αλλάζει διαρκώς με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι απαιτήσεις των παικτών αυξάνονται και οι marketers καλούνται καθημερινά να βρουν νέους τρόπους να προσεγγίσουν και να εμπλέξουν high-value χρήστες. Η Μαίριλυ Μητροπούλου μας φέρνει στο INNOVATHENS περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας της Google στη μηχανική μάθηση και μας καλεί να συνδυάσουμε τα data και την τεχνολογία για να αναπτύξουμε την εταιρεία και τα παιχνίδια μας.

  • IPRGames: Ιστορίες παραλογισμού, επιχειρηματικότητας και ελπίδας από το Game Industry στην Ελλάδα

Ρένια Παπαθανασίου, Πρόδρομος Τσιαβός & Ηρακλής Παπαθεοδώρου

Τι θα πει να είσαι εντρεπρενέρ στην Ελλάδα του 2017; Υπάρχει Game Industry στην Ελλάδα ή πρόκειται για μια απλή συνωνυμία; Να πατεντάρουμε ή όχι; Πως στήνεις μια εταιρεία και τι πρέπει να προσέξεις για να μην κολλήσεις τίποτε; Ο δικηγόρος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου; Ποιος είναι ο δεκάλογος της προστασίας της διανοητικής ιδιοκτησίας και πως δε θα χάσεις όλους σου τους φίλους τηρώντας τον; Σε πόσα hackathons και game jams έχεις κάνει τάμα να πας φέτος; Τι κοινό έχει το ΕΣΠΑ και οι Sex pistols; Αυτές και άλλες καθημερινές ιστορίες παραλογισμού, διανοητικής ιδιοκτησίας και ελπίδας θα προσπαθήσουν να συζητήσουν και να αναλύσουν οι Πρόδρομος Τσιαβός, Ηρακλής Παπαθεοδώρου και Ρένια Παπαθανασίου.

*Μετά τις ομιλίες, θα ακολουθήσει παρουσίαση των πρωτοβουλιών του ΣΕΚΕΕ για την ενίσχυση του Game Industry στην Ελλάδα.


Meet the GiGs!

Christian Fonnesbech

Ο Christian Fonnesbech είναι strategic consultant gaming και νέων μέσων. Αυτή την περίοδο, συνεργάζεται με την Egmont and Nordisk Film Games για θέματα επενδύσεων και στρατηγικού σχεδιασμού, όπως επίσης και για creative direction και IP development. Εργάζεται, επίσης, με ανεξάρτητους game developers, σχολές και συνέδρια. Προηγουμένως, ο Christian είχε αναλάβει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία περισσότερων από 35 διαφημιστικών, εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών game projects.

Μαίριλυ Μητροπούλου

Η Μαίριλυ είναι μέλος της AppDev της Google, μίας ομάδας που παρέχει συμβουλευτική, πληροφορίες και λύσεις, σε mobile developers για την ανάπτυξη της εταιρείας τους, την προβολή και το engagement. Εργάζεται στη Google εδώ και 4 χρόνια, στα οποία έχει βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και Αφρική να ορίσουν τους στόχους τους και να είναι επιτυχημένες στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Έχει σπουδάσει οικονομικά στην Ελλάδα και έχει ολοκληρώσει το MBA της πάνω στον Τουρισμό στο Dubai, όπου πρώτη φορά εργάστηκε πάνω στο Digital Marketing.

Ρένια Παπαθανασίου

Η Ρένια Παπαθανασίου είναι μηχανικός ήχου, μουσικός και VR Developer. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας & Ακουστικής στο Ρέθυμνο, ενώ παράλληλα έλαβε δίπλωμα Ανώτερων θεωρητικών στην Μουσική. Κατέχει MA με εξειδίκευση στην Εικονική Πραγματικότητα (ΑΣΚΤ / Université Paris VIII). Είναι συνιδρύτρια και Managing Director της εταιρείας ViRA και η προσωπική της έρευνα περιστρέφεται γύρω από τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας και των βιντεοπαιχνιδιών κυρίως ως εκπαιδευτικά εργαλεία, ενώ έχει εργαστεί για μεγάλο διάστημα στον τομέα της Διανοητικής Ιδιοκτησίας. Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί στο IEEE VR, το International Conference: The Future of Education και το International Digital Storytelling Conference. Έχει λάβει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις μεταξύ των οποίων: 5th International eLife Dual Congress, Invisible Cities Conference (University of Athens, Communication and Media Department) και VR2015 IEEE Virtual Reality Conference Arles.

Πρόδρομος Τσιαβός

Ο Πρόδρομος Τσιαβός είναι Υπεύθυνος Ψηφιακής Ανάπτυξης του πολιτιστικού οργανισμού Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και ανώτερος ερευνητικός εταίρος στο Media Institute του University College London (UCL)/BBC. Έχει εργαστεί στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα Πανεπιστήμια της Οξφόρδης και του Όσλο, στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο London School of Economics and Political Science (LSE). Σπούδασε νομικά και συστήματα πληροφοριών στην Αθήνα και το Λονδίνο και έχει εκπονήσει τη διδακτορική του διατριβή στα στο Δίκαιο και τα Συστήματα Πληροφοριών στο London School of Economics. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τον ειδικό γραμματέα Ψηφιακής Σύγκλισης και σειρά δημόσιων φορέων και εταιρειών του πολιτιστικού και δημιουργικού τομέα. Έχει πάνω από 120 δημοσιεύσεις και ομιλίες για νομικά και επιχειρηματικά ζητήματα που αφορούν τα ανοικτά δεδομένα, το ελεύθερο λογισμικό/λογισμικό ανοικτού κώδικα, το ανοικτό υλισμικό και την ανοικτή καινοτομία/παραγωγή. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εταιρείας Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας.

Ηρακλής Παπαθεοδώρου

Ο Ηρακλής Παπαθεοδώρου εργάζεται στο τμήμα Ψηφιακής Ανάπτυξης στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Προηγουμένως έχει εργαστεί ως Αρχιτέκτων Μηχανικός (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας είτε μέσα από startups στο χώρο του design, του web development, και της αρχιτεκτονικής.


Πληροφορίες

⇒ Πότε: Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου

⇒ Ώρες: 17.00-21.00

⇒ Πού: INNOVATHENS, Αεριοφυλάκιο 2, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Είσοδος ελεύθερη

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Neopolis Team