fbpx

Freedom Pass: Στις 18 με 20 Ιουλίου ξεκινούν οι αιτήσεις για τo voucher των 150 ευρώ!


Η ανακοίνωση για το voucher των 150 ευρώ που θα δοθεί στους νέους που έχουν εμβολιαστεί τουλάχιστον με την πρώτη δόση, ήταν το highlight της ημέρας για το Twitter και γενικότερα τα social media. Ο σχολιασμός γύρω από το κόλπο της κυβέρνησης για να «τσιμπηθούν» οι μικρότερες ηλικίες έδινε και έπαιρνε, με άλλους να τη χαρακτηρίζουν σαν μια κίνηση δωροδοκίας κι άλλους να πείθονται από αυτήν και να κλείνουν το πρώτο τους ραντεβού σε κάποιο εμβολιαστικό κέντρο.

Χαρακτηριστικό είναι ότι από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το προνόμιο του freedom pass, οι ενδιαφερόμενοι των ηλικιών που αφορά αυτό, αυξήθηκαν.

Όπως αποκάλυψε στο ΣΚΑΪ κι ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Γεωργαντάς, από τις 28 Ιουνίου μέχρι και σήμερα έχουν μπει στο σύστημα περίπου 330.000 νέοι συμπολίτες. «Από αυτούς, οι 90.000 είναι ηλικίας 18-25 ετών. Οι μισοί περίπου είναι 18-35 ετών, αλλά σε όλες τις ηλικίες, ακόμα και στους 80 ετών, προστίθενται ραντεβού», συμπλήρωσε.

Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς ότι το ενδιαφέρον για την κάρτα ελευθερίας είναι αρκετά μεγάλο, οπότε το αμέσως επόμενο ερώτημα είναι πότε αυτή θα αξιοποιηθεί. Πολύ σύντομα είναι η απάντηση, αφού η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων (ναι, υπάρχει διαδικασία να ακολουθήσεις, δε θα εμφανιστούν από μόνα τους τα λεφτά στην κάρτα) είναι έτοιμη να ανοίξει από το τέλος της εβδομάδας.

Την Κυριακή 18/07 μέχρι και την Τρίτη 20/07 ειδικότερα, θα μπει εμπρός στην υποβολή αιτήσεων όσων νέων έχουν τσιμπηθεί τουλάχιστον μία φορά, προκειμένου να παραλάβουν τα 150 ευρώ.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό:

Η εφαρμογή για το freedom pass των νέων θα είναι διαθέσιμη 18-20 Ιουλίου για να μπορέσει ο νέος, ο οποίος είτε είχε εμβολιαστεί νωρίτερα  είτε έχει εμβολιαστεί τώρα με την πρώτη δόση, να κάνει την αίτησή του, να γίνει διασταύρωση ότι πράγματι εμβολιάστηκε και μετά από 24 ώρες με μια χρεωστική ψηφιακή κάρτα να λάβει τα 150 ευρώ. 

Το ποσό αυτό, όπως έχει ξεκαθαριστεί, δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, αλλά για λόγους διασκέδασης, όπως ταξίδια, θερινά σινεμά, επισκέψεις σε μουσεία.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET