ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Η Fanta «ανοίγει» το δρόμο για τη διαφήμιση στο Viber!

Η Mindshare, σε συνεργασία με τη Forestview ,επιμελούνται και λανσάρουν την πρώτη Viber διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα. Με αφορμή τη Global επικοινωνία της Fanta, η οποία απευθύνεται στο νεανικό κοινό «μιλώντας» τους στη γλώσσα των Emojis και με ορόσημο την 17/07, Παγκόσμια ημέρα Emojis, οι χρήστες του Viber έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν τo sticker […]

Neopolis Team

22 Ιουλίου, 2016

Η Mindshare, σε συνεργασία με τη Forestview ,επιμελούνται και λανσάρουν την πρώτη Viber διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα.

Με αφορμή τη Global επικοινωνία της Fanta, η οποία απευθύνεται στο νεανικό κοινό «μιλώντας» τους στη γλώσσα των Emojis και με ορόσημο την 17/07, Παγκόσμια ημέρα Emojis, οι χρήστες του Viber έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν τo sticker pack «Fanta-Κόλλημα» και να το μοιραστούν δωρεάν με τις επαφές τους.

Η Fanta εμπλέκει τους νέους δημιουργικά στην επικοινωνία και τους προτρέπει να εκφράσουν τα συναισθήματα τους και να αντιμετωπίσουν διασκεδαστικά την καθημερινότητα τους με Φανταστικά Viber stickers!

 

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Τύπος γυρίζει το ‘ZARI’ στην Αρεόπολη και αποθεώνεται περισσότερο κι από το ορίτζιναλ!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

UEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex σύμμαχοι περιποίησης στη μεγαλύτερη γιορτή ποδοσφαίρου!

Είναι viral

Φοιτητής Πληροφορικής έστειλε 500 αιτήσεις για πρακτική για να τον δεχθούν σε μία!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Dear Influencers: Μια καμπάνια από το Dove που κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς! 

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET