fbpx

Έτσι θα βάλεις σε πρόγραμμα το πρωινό ξύπνημα, για να μη χάνεις κανένα μάθημα στη σχολή!


Οι φοιτητές έρχονται αντιμέτωποι με πολλές δυσκολίες στην καθημερινή τους ζωή, με πρώτη και κύρια το πρωινό ξύπνημα! Μια δυσκολία που γίνεται ακόμα πιο επίπονη στην αρχή του χειμερινού εξαμήνου, καθώς έχουν προηγηθεί διακοπές, ξεκούραση και ύπνος. Άφθονος ύπνος.

Αναμενόμενο λοιπόν, ο Οκτώβρης να αποτελεί από τους πιο αντιπαθητικούς μήνες για κάθε φοιτητή εκεί έξω. Tα μαθήματα της σχολής ξεκινούν, με τα περισσότερα από αυτά να είναι πρωινά. Και άντε τώρα να συνηθίσει πάλι ο οργανισμός σου εσένα το ξύπνημα από τις 7 τα χαράματα, επειδή έχεις μάθημα στις 9. Βάρβαρο το λιγότερο…

Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι θα αρχίσεις το πιστιόλασμα, από τα πρώτα μαθήματα κιόλας! Σε καταλαβαίνω, σου δίνω χίλια δίκια, αλλά το να μην πατάς το πόδι σου στη σχολή δεν είναι λύση.

Λύση στο πρόβλημά σου είναι τα παρακάτω tips, τα οποία θα σε βοηθήσουν να ξυπνάς πολύ πιο εύκολα και στην ώρα σου!

Στο τέλος δε θα χρειάζεσαι ούτε το ξυπνητήρι για να σηκωθείς από το κρεβάτι, trust me!

#1 «Ρύθμισε» το βιολογικό σου ρολόι

Ο οργανισμός σου όπως συνηθίζει, πράττει. Δεν είναι τυχαίο που κυρίως μετά τις διακοπές δυσκολεύεσαι να σηκωθείς νωρίς, αφού έχεις συνηθίσει να πέφτεις για ύπνο το ξημέρωμα. Από την στιγμή όμως, που θέλεις να αρχίσεις να σηκώνεσαι νωρίτερα, θα πρέπει και να κοιμάσαι νωρίτερα, π.χ. 11-12. Όσο περνάνε οι μέρες και αφού θα χορταίνεις καθημερινά έναν καλό πολύωρο ύπνο, δε θα αποτελεί τόσο μεγάλο ζόρι το ξύπνημα! Μία άλλη εναλλακτική είναι να σηκώνεσαι κάθε μέρα από 10-15 λεπτά νωρίτερα, έτσι ώστε μέχρι να ξεκινήσει η σχολή να μάθεις να ξυπνάς ακριβώς την ώρα που θες!

#2 Πέσε στην ανάγκη των άλλων

Είναι αλήθεια πως όσες ειδοποιήσεις κι αν βάλεις, αν δεν τα πηγαίνεις καλά με το ξυπνητήρι, είτε που θα το απενεργοποιήσεις στο πρώτο χτύπημα είτε που θα πατάς ασταμάτητα το snooze μέχρι το μεσημέρι. Το αποτέλεσμα παραμένει ίδιο ωστόσο: δε θα σηκωθείς ποτέ στην ώρα σου. Γι’ αυτό η λύση είναι μία και μοναδική: βάλε τη μαμά σου ή τον/την κολλητό/ή σου να σε ξυπνούν κάθε πρωί. Τη μαμά δε θα δυσκολευτείς να την πείσεις (άλλο που δε θέλει!), ο/η φίλος/η από την άλλη, αν δεν έχει τα ίδια προβλήματα με εσένα στο πρωινό ξύπνημα, καλώς, διαφορετικά επιστρέφουμε στην πρώτη επιλογή. Όπως και να έχει πάντως, ένα από τους δύο θα πρέπει να αναλάβει το έργο αυτό!

#3 Επίλεξε έναν όσο το δυνατόν λιγότερο νευρόσπαστο ήχο

Αν δεν ακολουθήσεις το παραπάνω και αποφασίσεις να εμπιστευτείς το ξυπνητήρι σου, προσπάθησε τουλάχιστον να κάνεις λιγότερο αποκρουστικό τον ήχο που θα βγάζει κάθε πρωί για να σε ξυπνήσει. Βρες ένα τραγούδι, μια μελωδία, κάτι βρε παιδί μου, που να μη σε κάνει να βρίζεις την τύχη σου από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο που θα ανοίξεις τα μάτια σου. Το ξεκίνημα της ημέρας πρέπει να γίνεται ευχάριστα, όχι με νεύρα, γιατί στο τέλος αυτός που την πληρώνει είσαι εσύ και η ψυχούλα σου!

#4 Όχι στο κινητό, ναι στο βιβλίο

Έρευνες έχουν αναδείξει πως το μπλε φως που εκπέμπουν τα laptops και τα κινητά, μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή διαταραχή στον ύπνο σου. Αν λοιπόν, θέλεις να ξεκουραστείς επαρκώς για να προλαβαίνεις το πρωινό μάθημα, ξέχνα το ατελείωτο chatting και τις σειρές, τουλάχιστον μια ώρα πριν κοιμηθείς. Επίσης, καλό είναι να χαλαρώνεις και να αδειάζεις το μυαλό σου, προτού αρχίσεις να μετράς προβατάκια. Προτίμησε να διαβάσεις ένα περιοδικό ή κάποιο βιβλίο. Θα σου προσφέρει σίγουρα τον ήρεμο και ποιοτικό ύπνο που χρειάζεσαι.

#5 Πόσος κόπος είναι να στρώσεις το κρεβάτι σου;

Και όχι, δεν στο λέω για να γίνεις παιδί υπόδειγμα στο σπίτι σου, αλλά για να μη σε πάρει ο ύπνος. Τι εννοώ; Όταν βλέπεις άστρωτο κρεβάτι, σε ελκύει περισσότερο να ξαπλώσεις πάνω του για να ξανακοιμηθείς. Όταν λοιπόν θα ξυπνάς κουτσά στραβά το πρωί για να πας στη σχολή, πριν να κάνεις το οτιδήποτε άλλο, στρώσε πρώτα το κρεβάτι σου, για να μην μπεις στον πειρασμό να ξαπλώσεις πάλι. Άσε που έτσι θα έχεις κάνει και μια δουλειά στο σπίτι! 

#6 Νεράκι και δες το πρωινό ξύπνημα με άλλο μάτι

Όσο απλό και να σου ακουστεί αυτό που θα σου προτείνω, άλλο τόσο αποτελεσματικό είναι: Όταν ξυπνάς, θα πλένεις το πρόσωπό σου με κρύο νερό και η επιθυμία σου για ύπνο θα εξαλείφεται. Ούτε τη μάνα σου θα βάζεις να σε σηκώνει, ούτε το ξυπνητήρι θα πεθαίνεις στις αναβολές, ούτε τίποτα! Ακόμη, εκτός από το να το ρίχνεις στο πρόσωπό σου, μπορείς να πίνεις και ένα ποτήρι πριν το πρωινό σου, καθώς έτσι ο οργανισμός σου παίρνει μπρος, συνεπώς και εσύ δε νιώθεις (τόσο) νυσταγμένος.

#7 Τι κάνουμε στα δύσκολα; Θετικές σκέψεις!

Το παν στη ζωή είναι να σκέφτεσαι θετικά. Αν με το που ξυπνάς, σου έρχονται στο μυαλό όλα αυτά που δε θα ήθελες να κάνεις, σίγουρα δε βοηθάς τον εαυτό σου να κινητοποιηθεί και να σηκωθεί από το κρεβάτι. Αντιθέτως απλά κλείνεις τα μάτια σου και με την άρνηση που σε διακατέχει, κοιμάσαι ξανά (όχι ότι θέλεις και πολύ δηλαδή). Θα μου πεις τώρα και τι να σκέφτεσαι; Ότι όταν πηγαίνεις στα πρωινά μαθήματα, βρίσκεσαι πιο κοντά στο πτυχίο! Δεν είναι κάπως παρηγορητικό αυτό;

#8 Η καλή μέρα από το πρωινό φαίνεται

Last but not least, αν δεν προσφέρεις στον οργανισμό σου ένα πλούσιο πρωινό, τότε πώς περιμένεις να είσαι ενεργός και δραστήριος το υπόλοιπο της ημέρας σου; Δε λέω να φας σαν να μην υπάρχει αύριο, αλλά να προσλάβεις όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, και τους υδατάνθρακες σου και την πρωτεΐνη σου (μην παραλείψεις και το συνοδευτικό φρουτάκι, το νου σου!). Όλα μια συνήθεια είναι, αρκεί να μην ξαναφύγεις από το σπίτι με άδειο στομάχι! Δοκίμασε να τρως καλά το πρωί και θα καταλάβεις γιατί δεν την πάλευες στη σχολή τόσο καιρό.

Ελπίζω τα παραπάνω tips να πιάσουν τόπο και να κάνουν το πρωινό σου ξύπνημα λιγότερο επώδυνο!

Κάθε αρχή και δύσκολη λένε, αλλά αν τα ακολουθήσεις, δε θα χάνεις μάθημα για μάθημα, στο εγγυώμαι. Ακόμη και τις μέρες που δε θα έχεις σχολή, θα ξυπνάς γεμάτος ενέργεια για να πραγματοποιήσεις τις δραστηριότητές σου!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET