ΕΛΛΑΔΑ

«Έξυπνο Εισιτήριο» στα ΜΜΜ της Αθήνας | Ξεκίνησε η χρήση του!

Στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας, λειτουργεί πλέον το νέο, εύχρηστο κι «έξυπνο» ηλεκτρονικό εισιτήριο! Από την 1η Φεβρουαρίου ξεκινάει η 1η φάση προσαρμογής για την χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών Από την 1η Φεβρουαρίου 2017 έχει ήδη ξεκινήσει η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Λεωφορεία, Τρόλεϊ και τη Γραμμή 1 του Μετρό […]

Neopolis Team

3 Φεβρουαρίου, 2017

Στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας, λειτουργεί πλέον το νέο, εύχρηστο κι «έξυπνο» ηλεκτρονικό εισιτήριο!

Από την 1η Φεβρουαρίου ξεκινάει η 1η φάση προσαρμογής για την χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών

Από την 1η Φεβρουαρίου 2017 έχει ήδη ξεκινήσει η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Λεωφορεία, Τρόλεϊ και τη Γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός) και Τραμ, ενώ από τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017 θα είναι λειτουργικό το έργο και στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, δηλαδή για όλο το σύστημα του ΟΑΣΑ.

Το νέο, εύκολο και έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους

Το πολλαπλό εισιτήριο, AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και την έξυπνη κάρτα AΤΗ.ΕΝΑ Card.

Κατά την τρέχουσα περίοδο προσαρμογής, θα συνυπάρχουν τόσο η ηλεκτρονική όσο και η χάρτινη μορφή εισιτηρίων και καρτών, ενώ η ένταξη όλων των τύπων κομίστρου στο νέο σύστημα θα γίνεται σταδιακά, προκειμένου οι επιβάτες να έχουν τον κατάλληλο χρόνο να εξοικειωθούν με τις νέες δυνατότητες και τα οφέλη που αυτό προσφέρει.

Το σημαντικό αυτό έργο υλοποιείται τρεις μήνες νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση, η δε  μεταβατική περίοδος και η πλήρης εφαρμογή του θα διαρκέσει πολύ λιγότερο από ότι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ο βαθμός εξοικείωσης του επιβατικού κοινού και η καλύτερη εξυπηρέτηση θα είναι και τα κριτήρια της τελικής απόφασης κλεισίματος των πυλών.

Με το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο όλες οι ομάδες που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση όπως οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ, καθώς και οι ομάδες που μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές κ.λ.π. θα συνεχίσουν να μετακινούνται όπως πριν, διατηρώντας το αντίστοιχο δικαίωμά τους.

Η ύπαρξη του νέου, έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα καταστήσει πιο ευέλικτη την χρήση που θα είναι για πρώτη φορά ανάλογη με τα χαρακτηριστικά μετακίνησης κάθε επιβάτη. Η απόκτηση δε του έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα είναι πιο εύκολη και φιλική από ποτέ.

Όλα αυτά επιτυγχάνονται καθώς έχει αναπτυχθεί με τον πιο άρτιο τρόπο ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο και τεχνολογικά εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα, που επιτρέπει αφενός στον ΟΑΣΑ να διαμορφώσει σταδιακά ένα επιβατοκεντρικό και αποδοτικότερο σύστημα κομίστρου και αφετέρου στους πολίτες να επιλέγουν ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες τον τρόπο που θα χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα κόμιστρα. Στο άμεσο μέλλον, μετά την πλήρη λειτουργία του συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση των επιβατών θα γίνουν αναλογικές, δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα με το πόσο μετακινείται.

Το νέο εύκολο ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ήδη εδώ.

Αναφορικά με την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Ιωάννης Σκουμπούρης, σημείωσε: «Η σημερινή ημέρα αποτελεί σταθμό για τον Όμιλο ΟΑΣΑ, τις Συγκοινωνίες Αθηνών,  αλλά και  για το επιβατικό κοινό,  γιατί μπαίνουμε σε μια νέα εποχή.  Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αρχίζει από σήμερα να αποτελεί μια νέα και σύγχρονη πραγματικότητα για τους συμπολίτες μας. Οι δημόσιες συγκοινωνίες  εκσυγχρονίζονται με ένα έργο που κατορθώσαμε παρά όλες τις δυσκολίες να υλοποιήσουμε. Η εφαρμογή του νέου συστήματος θα γίνει σταδιακά, με προσεκτικά βήματα, μελετώντας και τη διεθνή εμπειρία, με στόχο την όσο το δυνατόν πιο εύκολη μετάβαση και προσαρμογή των επιβατών, αλλά και του προσωπικού των Συγκοινωνιών Αθηνών, του ΟΑΣΑ, της  ΟΣΥ και της  ΣΤΑΣΥ,  στη νέα πραγματικότητα  κατά  τους επόμενους μήνες,  μέχρι τον Απρίλιο, οπότε προβλέπεται η ολοκλήρωση  εγκατάστασης  των υποδομών σε όλες τις γραμμές του μετρό. Τα οφέλη του νέου συστήματος θα είναι πολλαπλά.

Σε εύλογο χρονικό διάστημα από την πλήρη λειτουργία του νέου συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση θα γίνουν αναλογικότερες και άρα δικαιότερες. Δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα το πόσο μετακινείται.

Παράλληλα η φόρτιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα γίνεται με πολύ πιο εύκολο τρόπο (από τα Αυτόματα Μηχανήματα, από το διαδίκτυο, με πιστωτική κάρτα κ.λ.π) καταργώντας έτσι τις ουρές στην αρχή κάθε μήνα και θα ισχύει για αντίστοιχο διάστημα από τη στιγμή της επικύρωσης.

Επιπλέον θα αντιμετωπιστούν διάφορες μορφές παραβατικότητας (όπως πλαστά κ.λ.π.) Συνεπώς θα υπάρξει μία ορατή εξοικονόμηση πόρων για τις δημόσιες συγκοινωνίες, που θα δώσει τη δυνατότητα βελτίωσης της ποιότητας του προσφερόμενου έργου.

Το σύνθετο και απαιτητικό αυτό έργο είναι το αποτέλεσμα της  συλλογικής και εντατικής  προσπάθειας της πολιτικής ηγεσίας, με την βοήθεια της οποίας επιλύθηκαν σημαντικά προβλήματα του έργου, της διοίκησης του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ, αλλά και όλων των εργαζομένων του ομίλου. Παράλληλα σημαντική είναι η προσπάθεια του αναδόχου υλοποίησης, υποχρέωση του οποίου αποτελεί η λειτουργία του έργου για δέκα χρόνια. Θεωρούμε ότι παράλληλα με το έργο της Τηλεματικής, που ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, θα αποτελέσει ένα ακόμη βήμα προς τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό των δημόσιων συγκοινωνιών».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ κ. Τάσος Ταστάνης επισήμανε: «Η Διοίκηση του ΟΑΣΑ στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει καθημερινά για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας υλοποιεί τα μεγάλα στοιχήματα που έχει θέσει και είναι: η αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού χάρτη της πρωτεύουσας, η ομαλοποίηση των συγκοινωνιακών φορέων, ώστε να επιτευχθούν οικονομίες  κλίμακας, η τηλεματική στα λεωφορεία και τρόλεϊ και το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο πιστεύουμε ότι θα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στο επιβατικό κοινό, ενώ θα δώσει τη δυνατότητα στον Οργανισμό για έναν καλύτερο σχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου με στόχο την αναβάθμιση των  μετακινήσεων των συμπολιτών μας με τα δημόσια αστικά μέσα μεταφοράς».

Στοιχεία Υλοποίησης του Έργου

Το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου υλοποιείται με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 58,8 εκατ.ευρώ με συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας κατά 49% και του Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης κατά  51% . To έργο είναι ενταγμένο στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

                                     

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Youth Pass: Ανοίγουν ξανά οι αιτήσεις για τα 150 ευρώ – Πότε θα καταβληθεί το ποσό!

ΕΛΛΑΔΑ

H EΡΤ σε στέλνει στην Eurovision με εισιτήρια για τις 3 βραδιές και δωρεάν αεροπορικά!

ΕΛΛΑΔΑ

Το παγωτό Pokémon είναι άλλη μία επική στιγμή της θεσσαλονικιώτικης κουζίνας!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υπ. Παιδείας: Τέλος τα κινητά στο σχολείο – Οι μαθητές θα τα παραδίδουν κάθε πρωί!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα τμήματα που κινδυνεύουν να κλείσουν με τον ερχομό των ιδιωτικών πανεπιστημίων!

TECH NEWS

To Facebook ξύπνησε στο 2014 και αποφάσισε να επαναφέρει το «σκούντημα»!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET