6 δροσερά tips που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο εύκολα παρά την αφόρητη ζέστη!

Διανύουμε τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού και η κωλοζέστη δε λέει να υποχωρήσει με τίποτα. Θα πεθάνουμε όλοι και θα επιβιώσουν μονάχα οι κατσαρίδες (horror story). Όσα δροσερά ροφήματα κι αν πίνεις, όσο κι αν κατασκηνώνεις όλη τη μέρα στην παραλία, όσα ντους κι αν κάνεις, τη ζέστη δεν καταφέρνεις ποτέ να τη νικήσεις. Ίσως όμως καταφέρεις να τη μετριάσεις λιγάκι.

Μιλάμε για τόσο υψηλές θερμοκρασίες που η κατάσταση δεν καλυτερεύει ούτε το βραδάκι με αποτέλεσμα ακόμη και ο ύπνος να καταντά μαρτύριο. Όλο και κάτι μπορείς να κάνεις όμως γι' αυτό...

Αυτά είναι μερικά tips που θα σου φανούν σωτήρια και θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς ευκολότερα και γρηγορότερα παρά τον καύσωνα:

1. Κάνε ντουζάκι λίγο πριν πέσεις για ύπνο

Ένα κρύο κι αναζωογονητικό ντους είναι πραγματικά αυτό που χρειάζεσαι λίγο πριν να ξαπλώσεις. Η θερμοκρασία του σώματος πέφτει με φυσικό τρόπο και πέρα από αυτό, ξαπλώνεις καθαρός/ή και μοσχομυρωδάτος/η στα καθαρά σου σεντόνια. Πριν καν να το καταλάβεις θα σε έχει πάρει ο ύπνος, χωρίς να προλάβεις πάλι να ιδρώσεις λόγω της ζέστης.


2. Προτίμησε τα βαμβακερά σεντόνια

Άσε τα σατέν, τα μεταξένια και τα σεντόνια από πολυεστέρα για καμία άλλη πιο δροσερή βραδιά και τώρα προτίμησε με χίλια τα βαμβακερά. Τα ανοιχτόχρωμα σκεπάσματα, οι μαξιλαροθήκες και τα σεντόνια φτιαγμένα από βαμβάκι είναι ιδανικά για να παίρνεις καλύτερες αναπνοές όσο κοιμάσαι, αλλά και στο να προωθούν τον εξαερισμό και τη ροή του αέρα στο δωμάτιο.


3. Απενεργοποίησε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές

Αυτό μπορεί να σου διαφεύγει, αλλά αλίμονο κι αν οι ηλεκτρικές συσκευές δε συμβάλλουν στην αφόρητη ζέστη που υπάρχει στο δωμάτιό σου. Όσες λιγότερες ανοιχτές συσκευές έχεις στη διάρκεια του ύπνου σου, τόσο καλύτερα είναι για εσένα. Για παράδειγμα μη βάλεις να φορτίζεται το κινητό σου όσο εσύ κοιμάσαι ή μην αφήνεις το λάπτοπ σου ανοιχτό. Άστο για την επομένη μέρα, δεν παθαίνεις τίποτα.


4. Σβήσε όλα τα φώτα

Ναι αυτονόητο κι αυτό, αλλά πολλοί δεν το κάνουν πράξη. Ενώ είναι περιττό να πω ότι τα πολλά φώτα σε ένα χώρο προσδίδουν θερμότητα, πολλοί συνηθίζουν να κοιμούνται με ανοιχτά τα φώτα. Ευτυχώς, το καλοκαίρι ο φυσικός φωτισμός διαρκεί έως τις 8 με 9 το βράδυ. Εκμεταλλεύσου τον όσο περισσότερο μπορείς κι όταν πια θες να κοιμηθείς σβήσε όλα τα φώτα, δε θα σε φάει ο μπαμπούλας. Άναψε τέλος πάντων κανένα κεράκι και κάνε ρομαντική ατμόσφαιρα.


5. Αγαπάμε την αλόη

Η αλόη περιέχει συγκεκριμένες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που βοηθούν το δέρμα και το σώμα να αναζωογονείται και να δροσίζεται. Μπορείς να την απλώσεις στο σώμα σου ως κρέμα είτε να την καταναλώσεις ως χυμό. Οι ιδιότητές της θα γίνουν αμέσως εμφανείς και θα σου προσφέρουν έναν όμορφο και δροσερό ύπνο.


6. Προτίμησε τον ανεμιστήρα κι όχι το κλιματιστικό

Αν δεν έχεις ήδη, αγόρασε ένα μικρό ανεμιστηράκι και βάλε το σε μία μεριά του δωματίου σου που να σε βολεύει και να σου έρχεται ο αέρας. Φρόντισε ο αέρας να μην έρχεται κατευθείαν πάνω σου, γιατί όπως θα είσαι ιδρωμένος/η, δεν κάνει καλό. Ο ανεμιστήρας είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από το κλιματιστικό καθώς το δεύτερο είναι βλαβερό και δεν είναι καλό να λειτουργεί διαρκώς από την στιγμή που δεν ανανεώνεται κι ο αέρας στο δωμάτιο.

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Θεώνη Σταματοπούλου