ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Άφησε το κινητό. Πιάσε το τιμόνι. Απόλαυσε τη ζωή σου!

Δε χρειάζεται να γράψουμε πολλά στο συγκεκριμένο άρθρο. Αρκεί να πούμε πως οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, έχουν 4 φορές υψηλότερη πιθανότητα να εμπλακούν σε κάποιο ατύχημα, άλλοτε λιγότερο κι άλλοτε περισσότερο σοβαρό. Κι όμως, το 54% των οδηγών σήμερα, δεν αποχωρίζονται την κινητή τους συσκευή μόλις […]

Neopolis Team

7 Ιουνίου, 2016

Δε χρειάζεται να γράψουμε πολλά στο συγκεκριμένο άρθρο. Αρκεί να πούμε πως οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, έχουν 4 φορές υψηλότερη πιθανότητα να εμπλακούν σε κάποιο ατύχημα, άλλοτε λιγότερο κι άλλοτε περισσότερο σοβαρό.

Κι όμως, το 54% των οδηγών σήμερα, δεν αποχωρίζονται την κινητή τους συσκευή μόλις καθίσουν πίσω από το τιμόνι. Αντιθέτως, κάνουν κλήσεις και στέλνουν SMS, αδιαφορώντας πως η προσωπική τους ασφάλεια αλλά και η ασφάλεια των συνανθρώπων τους είναι πιο σημαντική από οποιοδήποτε τηλεφώνημα και μήνυμα.

Αυτό ακριβώς, είναι και το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η COSMOTE στους Έλληνες οδηγούς. Μια ενέργεια που ξεκίνησε στην μεγάλη έξοδο του φετινού Πάσχα, όπου μας πρωτοσυστήθηκε το σλόγκαν: Πρόσεχε το δρόμο, όχι το κινητό.

Λίγο πριν το καλοκαίρι, περίοδο που οι μετακινήσεις αυξάνονται, η COSMOTE προχωρά σε δεύτερη φάση ευαισθητοποίησης. Ένα συμβατικό ασθενοφόρο, μετατράπηκε, ώστε η σειρήνα του να ηχεί με ringtones και sms notifications. Το ασθενοφόρο  κυκλοφόρησε σε κεντρικό σημείο της Αθήνας, προειδοποιώντας πεζούς και οδηγούς για την ασφάλεια των ίδιων και των γύρω τους. Στόχος ήταν να δείξει με άμεσο τρόπο ότι κινητό και οδήγηση είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος συνδυασμός. Και το ξαναγράφουμε: Όσο σημαντικό κι αν είναι, ένα τηλεφώνημα ή ένα μήνυμα στο δρόμο δεν είναι πιο σημαντικό από τη ζωή.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το καινούριο βίντεο και να αναρωτηθείτε: Αξίζει το ρίσκο;

https://youtu.be/1d0sDUCFQCg

 

ΤΙ ΑΛΛΑ;

ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

«Ψηφιακό Vegas»: Η Άνοδος των Αμερικανικών Διαδικτυακών Καζίνο στην Εποχή του Διαδικτύου

Είναι viral

Τύπος γυρίζει το ‘ZARI’ στην Αρεόπολη και αποθεώνεται περισσότερο κι από το ορίτζιναλ!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

UEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex σύμμαχοι περιποίησης στη μεγαλύτερη γιορτή ποδοσφαίρου!

Είναι viral

Φοιτητής Πληροφορικής έστειλε 500 αιτήσεις για πρακτική για να τον δεχθούν σε μία!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET