Από σήμερα Δευτέρα, οι πολίτες μπορούν να καταθέσουν στα εκδοτήρια τον φάκελο με τα απαραίτητα χαρτιά για την έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας. Όλοι οι σταθμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ θα βρίσκονται σε λειτουργία προκειμένου να παραλάβουν τους φακέλους του επιβατικού κοινού.
Να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με αυτόν τον νέο τρόπο έκδοσης ηλεκτρονικής κάρτας, οι εργαζόμενοι του αναδόχου μαζί με υπαλλήλους του ΟΑΣΑ θα ελέγχουν τους συγκεντρωμένους φακέλους και στη συνέχεια θα διοχευτεύονται στα ΕΛΤΑ, τα οποία θα ταχυδρομούν τις κάρτες στον κάθε κάτοχο ξεχωριστά, είτε στην οικία τους, είτε στην εργασία.
Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας).
Τα απαραίτητα χαρτιά που πρέπει να υπάρχουν στον φάκελο είναι τα εξής:
– Αστυνομική ταυτότητα
– Έγγραφο βεβαίωσης ΑΜΚΑ (από τα ΚΕΠ ή τον ασφαλιστικό φορέα)
– Φωτοτυπία της υπάρχουσας χάρτινης κάρτας
– Μία πρόσφατη φωτογραφία
– Οκταψήφιο κωδικό (είναι απαραίτητος στην περίπτωση που χαθεί η κάρτα)
Αφού λοιπόν αποκτήσουν οι πολίτες την ηλεκτρονική κάρτα, θα μπορούν να τη φορτίσουν σε όποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα επιθυμούν.
Ας ελπίσουμε να είναι η τελευταία φορά που αλλάζει ο τρόπος έκδοσης και το πιο σημαντικό να λειτουργήσει σωστά και χωρίς απρόοπτα.