ΓΝΩΜΟΥΛΑ

Αν κρίνουμε απ’ τα σχόλια στη νέα καμπάνια της Lacta, λογικά έχουμε Μεσαίωνα ακόμα!

Άγιος Βαλεντίνος έρχεται και μαζί όλη η συσσωρευμένη μιζέρια. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θα γραφτούν τα κλασικά εικονογραφημένα σχόλια στα social media με εκείνους που θεωρούν πως ο Άγιος Βαλεντίνος είναι απλά μια εμπορική γιορτή και τίποτα παραπάνω. Ή πως ο ερωτευμένος δεν χρειάζεται αυτήν την ημέρα για να αποδείξει τον έρωτα και […]

Δήμητρα Πραντάλου

7 Φεβρουαρίου, 2019

Άγιος Βαλεντίνος έρχεται και μαζί όλη η συσσωρευμένη μιζέρια.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θα γραφτούν τα κλασικά εικονογραφημένα σχόλια στα social media με εκείνους που θεωρούν πως ο Άγιος Βαλεντίνος είναι απλά μια εμπορική γιορτή και τίποτα παραπάνω. Ή πως ο ερωτευμένος δεν χρειάζεται αυτήν την ημέρα για να αποδείξει τον έρωτα και την αγάπη του.

Συμφωνώ και στα δύο.

Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα “τιμήσει” τον Άγιο Βαλεντίνο με καρδούλες στο facebook, ούτε με φωτογραφία full in love στο instagram και ούτε καν θα αγοράσω κάποιο δώρο. Μια σοκολάτα Lacta, ναι, αλλά ως εκεί.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είμαι καλύτερη απ’τους άλλους και πρέπει να κράξω εκείνους που γουστάρουν να πάρουν την σχέση τους και να πάνε για ενα φαγητό ή για ένα ποτό για να ανταλλάξουν μικρής σημασίας δώρα. Μα σοβαρά τώρα, τι ζόρια τραβάτε μωρέ;

Κι αν αναρωτιέσαι γιατί στα λέω αυτά, να σου πω μόνο πως αφορμή στάθηκε η καμπάνια που πραγματοποίησε η Lacta, η οποία πραγματικά είναι πολύ όμορφη και βλέποντας την σου σκάει ένα χαμογελάκι.

Γιατί ρε παιδιά, να σας πω κάτι; Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από αγαπημένα ζευγάρια, είτε είναι ηλικιωμένοι είτε γεμάτοι τατουάζ είτε ομόφυλα είτε ΑΜΕΑ είτε παχύσαρκα είτε οτιδήποτε. Η θετική αύρα που αποπνέουν όλοι αυτοί είναι εκείνο που μετράει.

Το θέμα λοιπόν είναι πως αυτή η καμπάνια στο Facebook, έχει σχολιαστεί με τον χειρότερο τρόπο από μπουνταλάδες που δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν στην καθημερινότητά τους και αμόρφωτους ανθρώπους που κατέβηκαν απ’τα βουνά, δεν εξηγείται διαφορετικά.

Δηλαδή χίλιες φορές να ήταν κάποιο οργανωμένο σχέδιο σαμποτάζ της Lacta, παρά να τα εννοούν όλα όσα γράφουν.

Το όνομα της καμπάνιας είναι #ActForLove και μόνο Love δεν υπάρχει.

Σου δίνω μια μικρή γεύση:

Ας κάνει τέλος πάντων ο καθένας ό,τι θέλει. Όσο δεν ενοχλεί εσένα, εμένα, τον οποιοδήποτε, γιατί να βγάζεις τέτοια χολή; Ασχολήσου με τη δική σου καμπούρα. Κοίτα το σπίτι σου, τη σχέση σου, τον άντρα σου, την γυναίκα σου, τα παιδιά σου, τους συγγενείς σου, τους φίλους σου, τη δουλειά σου, τη ζωή σου γενικότερα.

Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι αυτό;

Τα μόνα θετικά σχόλια μέσα στο χάος που κατάφερα να βρω, είναι τα ακόλουθα. Είναι τόσος πολύς ο οχετός που δεν μπορείς να διακρίνεις τίποτα καλό για την καμπάνια.

Και όλα τα παραπάνω, γι’αυτές τις φωτογραφίες:

Πωλίνα και Νίκος: «Το να είσαι διαφορετικός σου δίνει κάτι που δεν το έχουν οι υπόλοιποι».

 

Μαρία και Αυρήλια: «Η αγάπη δεν χωράει στερεότυπα». 

Σούζυ και Γιώργος: «Το κοινό σε όλα τα ζευγάρια είναι η αγάπη».

Νεκτάριος και Γιάννης: «Είμαστε απλά δύο άνθρωποι που αγαπιούνται»

Σοφία και Φίλιππος: «Έχουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αλλά αυτό δεν μας κάνει διαφορετικούς».

Δέσποινα και Γιάννης: «Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τη διαφορετικότητα είναι θέμα παιδείας».

Γιάννης και Δημήτρης: «Πρέπει να προσπαθήσουμε να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα». 

Ελισάβετ και Μπασιρού: «Πολλά δεδομένα που είχα στο μυαλό μου για τις σχέσεις, δεν ισχύουν».

 

ΥΓ. Το μόνο λάθος που έχει η καμπάνια, είναι ότι δείχνει το διαφορετικό, ενώ στην ουσία δεν θα έπρεπε να είναι έτσι.

OUR20s

DIGITAL

Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης κάνει guest εμφάνιση στο Columbia University για να διδάξει έντεχνο!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET