Αλλαγές αναμένονται στις τιμές εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, το επόμενο διάστημα. Πως και πως τις περιμένουμε…
Ειδικότερα, η χρέωση στα εισιτήρια θα γίνεται με βάση την απόσταση που διανύει ο κάθε επιβάτης. Αυτό φυσικά είναι κάτι που γνωρίζουμε από τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ο υπουργός υποδομών και μεταφορών, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά:
«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει το ίδιο κάποιος που ταξιδεύει από τη μια άκρη ως την άλλη της Αττικής με έναν άλλο που χρησιμοποιεί τις συγκοινωνίες για μερικές στάσεις. Θα έχουμε μειώσεις για μικρές αποστάσεις».
Επί της ουσίας, όσο μεγαλύτερη η απόσταση τόσο θα ανεβαίνει και η τιμή του εισιτηρίου. Για παράδειγμα, κάποιος που κάνει τη διαδρομή Σύνταγμα – Δουκίσσης Πλακεντίας, δεν θα πληρώνει το ίδιο ποσό με εκείνον που πάει από το Σύνταγμα στο Μοναστηράκι.
Γι’αυτόν τον λόγο, η Αττική θα χωριστεί στις παρακάτω πέντε ζώνες:
• Η πρώτη ζώνη θα περιλαμβάνει το κέντρο της Αθήνας, το κέντρο του Πειραιά και τους κοντινούς δήμους.
• Η δεύτερη ζώνη θα περιλαμβάνει τα βόρεια προάστια, όπως η Αγία Παρασκευή, το Χαλάνδρι και την Κηφισιά, αλλά και τα νότια προάστια, όπως η Βούλα, η Βουλιαγμένη και η Βάρκιζα.
• Η τρίτη ζώνη θα περιλαμβάνει τον ανατολικό και τον δυτικό τομέα της Αττικής.
• Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.
• Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.
Το υπουργείο, την ίδια ώρα, σχεδιάζει την αγορά 750 καινούργιων λεωφορείων και τρόλεϊ, από τα οποία 350 οχήματα προορίζονται για Θεσσαλονίκη και 400 για την Αθήνα.
Ας ελπίσουμε όλα να γίνουν στο κοντινό μέλλον!