fbpx

Ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα | Είναι το κέντρο της Αθήνας, το νέο «Μπρούκλιν»;


Αν και ο τίτλος του είναι μάλλον υπερβολικός, η Vogue παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό αφιέρωμα στο κέντρο της Αθήνας, όπου παρομοιάζει την ελληνική πρωτεύουσα με το Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης.

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην εκστρατεία μάρκετινγκ «Speak Aθenian. Be an Aθenian».

athenian1

Διαβάστε τι αναφέρει το δημοσίευμα:

Αυτή την περιόδο τρέχει μια εκστρατεία μάρκετινγκ για την πόλη της Αθήνας που λέγεται «Μίλα σαν Αθηναίος. Γίνε Αθηναίος» (Speak Athenian. Be an Athenian). Η πρωτοβουλία αυτή προωθεί την ελληνική πρωτεύουσα, μέσω ενός υβριδικού λεξιλογίου που συνδυάζει δημιουργικά το παρελθόν και το παρόν, προκαλώντας την εκλεκτική και δυναμική φύση της σύγχρονης Αθήνας, από το κέντρο της πόλης προς την ακτή. Ένας από τους πιο πιασάρικους όρους της εκστρατείας είναι η λέξη «Hipstorical», ένα επίθετο που περιγράφεται ως εξής:

«Το αθηναϊκό παράδοξο: οι hipsters ταιριάζουν απόλυτα στο φόντο της Ακρόπολης που έχει ηλικία 2.500 ετών. Η ιστορία ποτέ δεν φαινόταν τόσο όμορφη».

Στην πραγματικότητα, περισσότερο από ένα απλά έξυπνο τέχνασμα μάρκετινγκ, η ιδέα της ιστορικής hipster Αθήνας είναι αληθινή. Οι δαιδαλώδεις δρόμοι της περιοχής γύρω από τον Παρθενώνα, ευρέως γνωστοί ως το ιστορικό τρίγωνο της πόλης – γίνονται κάτι σαν το Μπρούκλιν δίπλα στη θάλασσα.

Εκεί θα βρείτε από τοπικά παρασκευάσματα, υπαίθριες αγορές, εκλεκτά φαγητά, brunches και ντελικατέσεν μέχρι κερί για τη γεννιάδα σας.

Στη συνέχεια, το αφιέρωμα παρουσιάζει τα top spots για αυτό το καλοκαίρι στο κέντρο της Αθήνας.

Τι είναι το «Speak Aθenian. Be an Aθenian»

athenian2

Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, όπως «Hipstoricαl», «Philosofα», «Theαtricult», «Bistrocrαcy»… δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

athenian3

Με το «Speak Aθenian. Be an Aθenian», οι επισκέπτες δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας. Στόχος η ανάδειξη της πόλης της Αθήνας μέσα από σύγχρονα εργαλεία.

Προφανώς, η καμπάνια έχει πετύχει τον στόχο της.

athenian4 athenian5 athenian6 athenian7 athenian8

Πηγή: TheTOC.gr

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET