BINGE WATCHING

Η επιτυχία χαμογέλασε στο ‘Smile’ και κατέκτησε την κορυφή από την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας!

Ένα ειλικρινές χαμόγελο αυτή τη φορά.

Neopolis Team

18 Οκτωβρίου, 2022

Είναι Οκτώβριος, άρα είναι ώρα για θρίλερ. 🍿🥤

Κάθε χρόνο αυτή την εποχή, μας πιάνει μια ανεξήγητη ανάγκη να μετατρέψουμε τον ύπνο σε πολυτέλεια που αδυνατούμε να γευτούμε. Πολύ λογικό. Έχει την ομορφιά του όμως να κανονίζεις horror nights με παρέα. Είναι σαν εθισμός. Όσο περισσότερο φοβάσαι, τόσο περισσότερο θες να συνεχίσεις να νιώθεις έτσι.

Τώρα, σκέψου όλο αυτό το συναίσθημα στο σινεμά. Είναι διπλή η ευχαρίστηση, ακριβώς γιατί είναι διπλός και ο τρόμος. Μπορεί να μοιάζει λεπτομέρεια, αλλά στην πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετικό να βιώνεις ανατριχιαστικές σκηνές, jump scares και αγωνία σε μια γιγαντοθόνη, και το λέει άτομο που έζησε για πρώτη φορά την εμπειρία του θρίλερ στον κινηματογράφο με το ‘Smile’.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Neopolis.gr (@neopolisgr)

Απ’ ό,τι φαίνεται ωστόσο, η ταινία δεν κατάφερε να τραβήξει μόνο εμένα στη σκοτεινή αίθουσα, αλλά ξεβόλεψε πολύ κόσμο από τον καναπέ του. Το θρίλερ που έφαγε τρελό promotion γιατί γνώριζε τις δυνατότητές του, έπεισε τόσους φαν τού είδους – και όχι μόνο -, που σκαρφάλωσε στην κορυφή μέσα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, έχει ξεπεράσει τα $100 εκ. στο παγκόσμιο box office ($55.5 εκ. στην Αμερική και $46.8 εκ. διεθνώς) και αποτελεί την έκτη ταινία της Paramount που κατακτά την πρωτιά στις εισπράξεις για το 2022.

Διεθνώς, το ‘Smile’ άνοιξε στο #1 σε 15 χώρες, ενώ κατέκτησε την 1η θέση τη δεύτερη εβδομάδα κυκλοφορίας σε άλλες 24, όπου πέτυχε την απίστευτη αύξηση του 32%. Ανάμεσα στις κορυφαίες χώρες συγκαταλέγονται το Ην. Βασίλειο ($5.9 εκ.), το Μεξικό ($4.6 εκ.), η Γερμανία ($4.0 εκ.), η Γαλλία ($3.6 εκ.), η Αυστραλία ($2.5 εκ.), η Ισπανία ($2.4 εκ.) και η Βραζιλία ($1.7 εκ.).

Και βλέπουμε το γιατί. Ένα horror movie με αγωνία, στιγμές που δεν αντέχεις να κρατήσεις τα μάτια σου ανοιχτά λόγω αυτού του gut feeling ότι κάτι κακό έρχεται, decent ερμηνείες και ένα plot twist στο τέλος που σε κάνει να λες «οοοκ, δεν το περίμενα αυτό», δε μπορεί να σε κάνει να αναρωτιέσαι που βρίσκεται στη θέση αυτή. Σαν μια συνολική επίγευση εντωμεταξύ, αυτό που σου άφηνε δεν ήταν ο κλασικός τρόμος πως κάτι κακό θα βγει από την ντουλάπα σου την ώρα που κοιμάσαι, αλλά κάτι που σε επηρέαζε περισσότερο ψυχολογικά.

Από τη στιγμή που είδαμε την ταινία, ξέραμε ότι είχε μια τεράστια κινηματογραφική προοπτική, και είμαστε απεριόριστα ενθουσιασμένοι και περήφανοι να βλέπουμε πως το κοινό ανά τον κόσμο συμφωνεί και φέρνει τέτοια νούμερα ρεκόρ.

 Μπράιαν Ρόμπινς, CEO και πρόεδρος της Paramount Pictures.

Όπως είπαμε, για την ταινία δημιουργήθηκε μια πρωτοποριακή προωθητική καμπάνια, που περιλάμβανε ηθοποιούς που «χαμογελούσαν» φρικιαστικά σε πολυπληθή σημεία που γινόταν ζωντανή μετάδοση σε τηλεοπτικά δίκτυα. Αυτές οι «εμφανίσεις» απασχόλησαν τον τύπο, έγιναν viral και προκάλεσαν συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεπερνώντας τις 35 εκ. θεάσεις.

@cbssports “Scary as hell.” #SmileMovie in theatres this FRIDAY (9/30). (@Paramount Pictures ♬ original sound – CBS Sports

Άλλες αξιοσημείωτες προωθητικές καμπάνιες συμπεριλαμβάνουν τη δημιουργία AR lenses σε συνεργασία με το Instagram και το Snapchat, τα οποία επέτρεπαν στους χρήστες να διαδώσουν ανατριχιαστικά χαμόγελα από τον λογαριασμό τους, η δημιουργία Gifs από τη δημοφιλή ιστοσελίδα Giphy και η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στα πλαίσια του Fantastic Fest – το μεγαλύτερο κινηματογραφικό φεστιβάλ είδους στην Αμερική.

FUN ZONE

BINGE WATCHING

‘The Witcher’: Το Netflix τελειώνει τη σειρά νωρίτερα από το προγραμματισμένο, δεν απορούμε!

BINGE WATCHING

Όλες οι ταινίες του Harry Potter επιστρέφουν στους κινηματογράφους με τα Epic Movie Nights!

EVENTS

Τo iconic street runway των adidas originals που είδαμε στο πιο αυθεντικό Fashion Show!

ΟΛΟ ΠΕΪΖ

Το νέο PRO X 60 της Logitech G είναι το πληκτρολόγιο που θα λατρέψει κάθε gamer!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET