BINGE WATCHING

Netflix: To μήνυμα χρέωσης που άρχισε να εμφανίζεται σε όσους μοιράζονται κωδικούς!

Πλησιάζει και η σειρά μας...

Neopolis Team

20 Ιουλίου, 2022

Να ‘μαστε και πάλι εδώ, να μιλάμε για τον πόλεμο που έχει ανοίξει το Netflix σε όσους μοιράζονται τους κωδικούς τους. Όπως έχουμε ξαναπεί, η streaming πλατφόρμα περνάει δύσκολη φάση, αφού έχει σκάσει πολύς ανταγωνισμός και χάνει συνέχεια συνδρομητές.

Οι πρώτοι που την πληρώνουν σαφώς είναι όσοι τη βγάζουν τσάμπα, ή για την ακρίβεια, όσοι τους βοηθούν. Το Μάρτιο λοιπόν, αποφάσισε να δοκιμάσει την τακτική του έξτρα κόστους σε Χιλή, Περού, Κόστα Ρίκα, ενώ τώρα οι «τυχεροί» που θα κληθούν να πληρώσουν κάτι παραπάνω είναι οι πελάτες στην Αργεντινή ($1,70), στο Ελ Σαλβαδόρ ($2,99), στη Γουατεμάλα ($2,99), στην Ονδούρα ($2,99) και στη Δομινικανή Δημοκρατία ($2,99).

Αυτό, εφόσον χρησιμοποιούν έναν λογαριασμό για περισσότερες από δύο εβδομάδες εκτός της κύριας κατοικία τους.

Η τακτική αυτή δε θα επηρεάσει όσους βλέπουν περιεχόμενο από το κινητό, το tablet ή τους φορητούς υπολογιστές, αλλά ούτε και άτομα που βρίσκονται σε διακοπές, ενώ θα μπει σε ισχύ από τις 22 Αυγούστου. 

Για την Ελλάδα δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση, ωστόσο η λογική λέει πως η παραπάνω τακτική θα εξαπλωθεί στο επόμενο διάστημα και θα φτάσει κάποια στιγμή και στη χώρα μας.

Όπως είπαμε, πλέον υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός στην αγορά των streaming υπηρεσιών, ενώ αρκετοί συνδρομητές «την κάνουν» από το Netflix, δημιουργώντας του πρόσφατα την πληγή περίπου 1.000.000 απωλειών. Συγκεκριμένα, τόσους έχασε στο 2ο τρίμηνο του έτους – από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο -, με τις εκτιμήσεις βέβαια να ήθελαν περισσότερους. Ο CFO Spence Newman είχε εικάσει παλιότερα ότι θα έχανε 2 εκατομμύρια συνδρομητές, αλλά ανακοινώνοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για τη συγκεκριμένη περίοδο, αποκάλυψε πως έχασε 970.000 subscribers, μένοντας με 220.670.000. Και πάλι, δεν το λες άσχημο νούμερο.

Επίσης, οι προβλέψεις για το τρίτο τρίμηνο είναι θετικές, αφού μιλούν για την προσθήκη 1 εκατομμυρίου συνδρομητών, πράγμα που θα βοηθήσει τη streaming πλατφόρμα να ξεπεράσει γρήγορα τη στεναχώρια της. Όσο να ‘ναι, το ξεκίνημα της σχολικής/ακαδημαϊκής χρονιάς αυξάνει την όρεξη για binge-watching και movie nights (ή μήπως να λέγαμε καλύτερα το διάβασμα; )!

Επίσης, αν θυμάστε κάτι είχε ακουστεί για φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις μέσα στο 2022. Ε λοιπόν, πήρε παράταση για το 2023.

FUN ZONE

BINGE WATCHING

‘The Witcher’: Το Netflix τελειώνει τη σειρά νωρίτερα από το προγραμματισμένο, δεν απορούμε!

BINGE WATCHING

Όλες οι ταινίες του Harry Potter επιστρέφουν στους κινηματογράφους με τα Epic Movie Nights!

ΟΛΟ ΠΕΪΖ

Το νέο PRO X 60 της Logitech G είναι το πληκτρολόγιο που θα λατρέψει κάθε gamer!

EVENTS

Στο TEDxAUTH 2024 θα ανακαλύψουμε πώς να επιτύχουμε τη δική μας «OSMOSIS»!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET