Η Toyota παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου για 12η συνεχή χρονιά.
Η αξία της μάρκας, το λεγόμενο «brand value» της Toyota, αυξήθηκε κατά 16% με αποτέλεσμα να παραμείνει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στην αναφορά Best Global Brands 2015 που δημοσίευσε η Interbrand υπερασπίζοντας παράλληλα τη θέση της στο Top 10 από πέρσι.
Η αξία της μάρκας Toyota αποτιμάται τώρα στα 49.048 δισ. δολάρια. Είναι η 12η συνεχόμενη χρονιά που η Toyota κατατάσσεται στο Top 10 ανεβαίνοντας και μάλιστα στην 6η θέση.
Στη φετινή κατάταξη ξεχωρίζει η κυριαρχία των μαρκών τεχνολογίας και αυτοκινήτου που κατέχουν συνολικά 28 θέσεις από τις 100, αλλά και η αναγνώριση ενιαίων λύσεων που προσφέρουν οι μάρκες για εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών.
Πηγή: TheTOC.gr