UNI LIFE & TIPS

7 υπερδυνάμεις που ένας φοιτητής θα πουλούσε ό,τι έχει και δεν έχει για να τις αποκτήσει!

Eίναι γεγονός ότι το πανεπιστημίο και η φοιτητική ζωή μπορεί να εξελιχθούν σε μεγάλο μπελά κι αδιανόητη ταλαιπωρία. Ιδίως δε, αν υπάρχουν εργασίες και πρόοδοι που αυξάνουν τις υποχρεώσεις μας και τον καθημερινό φόρτο εργασίας με τον οποίο μας κληροδοτούν οι ανάλγητοι καθηγητές μας. Κάπως έτσι, δεν είναι λίγες οι φορές που δηλώνουμε ικανοί να προσφέρουμε και […]

Default avatar

Guest Author

22 Νοεμβρίου, 2016

Eίναι γεγονός ότι το πανεπιστημίο και η φοιτητική ζωή μπορεί να εξελιχθούν σε μεγάλο μπελά κι αδιανόητη ταλαιπωρία. Ιδίως δε, αν υπάρχουν εργασίες και πρόοδοι που αυξάνουν τις υποχρεώσεις μας και τον καθημερινό φόρτο εργασίας με τον οποίο μας κληροδοτούν οι ανάλγητοι καθηγητές μας.

Κάπως έτσι, δεν είναι λίγες οι φορές που δηλώνουμε ικανοί να προσφέρουμε και να κάνουμε τα πάντα για να αποκτήσουμε υπερδυνάμεις και να ανταπεξέλθουμε σε κάθε μας υποχρέωση! Ποια υπερδύναμη όμως, θα ήταν και η πιο χρήσιμη για έναν φοιτητή του 21ου αιώνα; Έχετε αναρρωτηθεί ποτέ;

Ας δούμε λοιπόν τις επικρατέστερες:

1. X-ray όραση

uperdunami1

Προφανώς και δεν έχουμε τίποτα πονηρό στο μυαλό μας. Κάλα, ίσως λιγάκι αλλά σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις… Ουσιαστικά όμως, μια τέτοια υπερδύναμη θα ήταν πολύ χρήσιμη για να καταφέρουμε να δούμε τις απαντήσεις στα θέματα της εξεταστικής, ειδικά αν ο καθηγητής τις έκρυβε σε κάποιον φάκελο ή στην τσάντα του. Διαφορετικά, όλο και σε κάποιες σημειώσεις θα βρίσκαμε αυτό που θέλουμε. Απλά θα ταλαιπωρούμασταν λίγο περισσότερο.

2. Τηλεπάθεια

uperdunami2

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κι ως η εξελιγμένη μορφή του παραπάνω. Βλέπετε, ακόμη και στο ενδεχόμενο όπου με την X-ray όρασή δε θα βγάζαμε καμία άκρη, θα μπορούσαμε να ρίξουμε μια «ματιά» στο μυαλό του καθηγητή και να λύσουμε οποιοδήποτε από τα ζητούμενά του. Αφήστε που τηλεπαθητικά, θα μοιραζόμασταν τις απαντήσεις με όλους τους κολλητούς μας (μόνο αυτούς). Και τέλος, θα βάζαμε μια ταφόπλακα στις χυλόπιτες από συμφοιτητές/ριες. Κι αυτό γιατί θα γνωρίζαμε εκ των προτέρων πού έχουμε ελπίδες και πού όχι. Πφ… Γαμάτο!

3. Σούπερ ταχύτητα

uperdunami3

Υπάρχει φοιτητής σε παγκόσμια κλίμακα που δεν αισθάνεται τον χρόνο να τον πιέζει ασφυκτικά; Κάτι μας λέει οτι η απάντηση θα ήταν ξεκάθαρα αρνητική. Είναι τόσες οι υποχρεώσεις και τόσα τα πράγματα που καλούμαστε να κάνουμε μέσα στην ημέρα που το 24ωρο κάθε άλλο παρά αρκετό μας φαίνεται. Για αυτό κι αν ήμασταν ταχύτεροι στις αντιδράσεις και στις κινήσεις μας, θα προλαβαίναμε τις εργασίες μας, θα κάναμε και τις βόλτες μας και γενικά θα γινόμασταν ο ορισμός του «έχω πρόγραμμα». Ας μη σχολιάσω το γεγονός ότι δε θα ξαναχρησιμοποιούσαμε ποτέ ξανά τα μέσα μαζικής μεταφοράς! #παράδεισος

4. Έλεγχος του χωροχρόνου

uperdunami4

Λένε πως αν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πηγαίνει το βουνό στον Μωάμεθ. Συνεπώς, γιατί να γίνουμε ταχύτεροι στα πλαίσια του χωροχρόνου, όταν πολύ απλά θα μπορούσαμε να τον ελέγξουμε σε κάθε του σημείο; Για παράδειγμα, να επιστρέφουμε πίσω και να διορθώνουμε τα λάθη μας, αυξάνοντας παράλληλα τον βαθμό του πτυχίου, να πατάμε «pause» ούτως ώστε να προλάβουμε κάθε ένα από τα deadline μας, αλλά και να προχωρήσουμε σε fast forward βαρετές στιγμές όπως η μουρμούρα της …μαμάς για τις ελάχιστε ώρες ύπνου και το τραγικό φαγητό μας. Πωπω, τι όνειρα είναι αυτά!

5. Υπέρ-Νοημοσύνη

uperdunami5

Τα 10άρια θα έπεφταν βροχή σε όλα τα μαθήματα, όλα τα γκομενάκια θα έμενα με το στόμα ανοιχτό λόγω των γνώσεων και των τοποθετήσεών μας και φυσικά, τα εκατομμύρια δε θα χωρούσαν στις τσέπες μας. Εδώ που τα λέμε, τα 3 πράγματα που θα ζητούσε κάθε φοιτητής από τον Άγιο Βασίλη, αν πιστεύαμε έστω και λίγο στην ύπαρξή του!

6. Κλωνοποίηση

uperdunami6

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι συνθήκες απαιτούν να βρισκόμαστε την ίδια στιγμή σε διαφορετικά σημεία κι εκ των πραγμάτων επιλέγουμε ένα από αυτά, αφήνοντας πίσω πράγματα κι εμπειρίες που δε θα θέλαμε να χάσουμε διαφορετικά. Είτε πέφτουν διαλέξεις διαφορετικών μαθημάτων την ίδια ώρα, είτε συμπίπτουν οι ώρες της δουλειάς με τις ώρες κάποιου μαθήματος, είτε όλη η παρέα είναι για καφέ όσο εσύ πρέπει να τελειώσεις με την εργασία που παραδίδεις αύριο… Δε θα ήταν πολύ γαμάτο, να είχαμε κλώνους για να παρευθερούν σε όλα τα μέρη που εμείς δεν μπορούμε; Περιττό να αναφέρουμε πως ο «αυθεντικός εαυτός μας» θα επέλεγε ΠΑΝΤΑ τη διασκέδαση, έτσι;

7. Μαγεία

uperdunami7

Μέσω της μαγείας και της ικανότητάς μας να εκτελούμε ξόρκια, θα μπορούσαμε όχι μόνο να διευκολύνουμε τις ζωές μας (βλ. ξόρκι «Πρόσελθε») θα μπορούσαμε και να αποκτήσουμε, έστω προσωρινά, όλες τις παραπάνω δυνάμεις. Ή ακόμα καλύτερα, θα μπορούσαμε να φέρουμε στη ζωή ανθρώπους από το παρελθόν όπως πχ ο  Άϊνσταιν για να μας λύσουν οι ίδιοι κάθε ένα από τα ερωτήματα της εξεταστικής. Γενικά, οι μαγεία δεν έχει όρια, οπότε είναι ανόητο να γράφουμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε. Η απάντηση είναι προφανής: τα πάντα! Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της όμως, είναι πως το Πανεπιστήμιό μας θα ονομαζόταν πλέον …«Χόγκουαρτς»!

ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΠΘ: Μπρόκολο με ψαλίδα έδωσε να δοκιμάσει σε φοιτητή η λέσχη, δεν πήρε θετικό feedback!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κερασμένη… βίδα στη σαλάτα του βρήκε φοιτητής από τη Λέσχη του Πολυτεχνείου Κρήτης!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Το Πανεπιστήμιο Ζυρίχης αποσύρεται από διεθνείς κατατάξεις: «Πιέζουν για άχρηστες έρευνες»!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET