ΓΝΩΜΟΥΛΑ

8 φάσεις όπου οι οδηγοί των αστικών παίζουν με τα νεύρα μας!

Δεν ξέρω πόσο συχνά μετακινείστε με τα ΜΜΜ, έχω την εντύπωση όμως πως ως φοιτητές (οι περισσότεροι) δεν το κάνετε και σπάνια. Προσωπικά πάντως, είμαι «γνώστης του αθλήματος», χρησιμοποιώντας σε καθημερινή βάση τόσο τα αστικά λεωφορεία όσο και το μετρό. Γεγονός που με κάνει να νιώθω μια σχετική ασφάλεια όταν γράφω για αυτά, αφού γνωρίζω […]

Νότης Κουτσούκος

17 Δεκεμβρίου, 2015

Δεν ξέρω πόσο συχνά μετακινείστε με τα ΜΜΜ, έχω την εντύπωση όμως πως ως φοιτητές (οι περισσότεροι) δεν το κάνετε και σπάνια.

Προσωπικά πάντως, είμαι «γνώστης του αθλήματος», χρησιμοποιώντας σε καθημερινή βάση τόσο τα αστικά λεωφορεία όσο και το μετρό. Γεγονός που με κάνει να νιώθω μια σχετική ασφάλεια όταν γράφω για αυτά, αφού γνωρίζω τι παίζει από πρώτο χέρι.

Σημερινό θέμα, οι οδηγοί των λεωφορείων και των τρόλεϊ κατ’ επέκταση, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις συναγωνίζονται σε ενοχλητική συμπεριφορά τους …ταρίφες!

Τι από τα παρακάτω σας ενοχλεί περισσότερο;

1. Βλέπουν κάποιον να τρέχει και φεύγουν

Σοβαρά τώρα, μου έχει τύχει να τρέχουν ηλικιωμένοι άνθρωποι μήπως και προλάβουν το λεωφορείο, να σηκώνουν χέρια, πόδια κι ό,τι άλλο κινείται, όλοι οι επιβάτες να τους βλέπουν κι ο οδηγός να κλείνει την πόρτα και να φεύγει. Δηλαδή γιατί; Ότι θα κάνουν διαφορά αυτά τα 5-10 δευτερόλεπτα; Ένα φανάρι περισσότερο ξέρω ‘γω…

2. Έχουν τσακωθεί με την μπροστινή πόρτα

Αμ το άλλο; Η μπροστινή πόρτα δεν ανοίγει ΠΟΤΕ! Τι κι αν έχεις τσάντες, βαλίτσες κι εργαλεία, αν δε φτύσεις αίμα, το πρώτο από τα τρία κουμπάκια ο φίλος, δεν το πατάει ούτε για δείγμα! Τι στο καλό; Τους έχουν πει από τη Διοίκηση να κάνουν οικονομία στο άνοιξε κλείσε; Καμία εξήγηση!

3. Έχουν τη μουσική στο φουλ

Αν ένας από τους επιβάτες βάλει την playlist του να παίζει στη διαπασών, η παρατήρηση είναι βέβαιη. Ενίοτε κι από το ίδιο τον οδηγό. Κι εδώ που τα λέμε, αυτό είναι το σωστό. Το πρόβλημα ξεκινά όμως, όταν ο «άρχοντας του τιμονιού» έχει την εντύπωση πως αυτός υπακούει σε διαφορετικούς, πιο λάσκα κανόνες. Όχι κύριος, ούτε Σαρμπέλ και Σφακιανάκη έχω όρεξη να ακούω, ούτε τον Τράγκα κάθε πρωί να ωρύεται!

4. Δε σβήνουν το τσιγάρο ούτε για πλάκα

Στο ίδιο μήκος κύματος και το τσιγάρο. Έστω οτι ο οδηγός επιτρέπεται να καπνίζει επειδή έχει το παραθυράκι δίπλα του. Κάτι που σημαίνει οτι κι ο επιβάτης που κάθεται δίπλα σε παράθυρο μπορεί να κάνει το ίδιο, έτσι δεν είναι; Για φανταστείτε τώρα ένα λεωφορείο υπό αυτές τις συνθήκες. Θα μπαίνατε; Μάλλον όχι. Συνεπώς, ΚΑΝΕΝΑΣ! Ακούς κύριε εκεί μπροστά;

5. Έχουν ερωτική σχέση με τις λακκούβες

Από τα πλέον παράξενα μαζί με το κόλλημα της μπροστινής πόρτας. Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, έχω σχηματίσει την εντύπωση όμως πως όταν κάποιος οδηγός βλέπει στο δρόμο του λακκούβα …ερεθίζεται, κεντράρει και πέφτει πάνω της με το …100% της ρόδας. Αυτό.

6. Δεν απαντούν σχεδόν ποτέ σε ερωτήσεις

Ρε φίλε, δεν είμαι Αθηναίος, δεν έχω ιδέα πού βρίσκομαι και σε ρωτάω ευγενικά αν μπορείς να μου πεις πού να κατέβω για να πάρω το μετρό. Τι απ’ όλα αυτά δε σ’ άρεσε και μουγκρίζεις λες και είσαι στα τελειώματά σου; Κι αν μουγκρίσεις καλά είναι, ορισμένοι συνάδερφοί σου δε δίνουν καν σημασία…

7. Χαζεύουν απεριόριστα στο τέρμα

Κάποτε απορούσα πώς όλα τα λεωφορεία καταφέρνουν και καθυστερούν στα δρομολόγιά τους. Τελικά κατάλαβα, όταν ξεκίνησα να παίρνω το λεωφορείο μου από το τέρμα του. Εκεί όπου οι οδηγοί αράζουν, διαβάζουν εφημερίδα και κοιτάζουν το υπερπέραν παρ’όλο που η ώρα έχει φτάσει 22.08 και η προγραμματισμένη αποχώρηση ήταν για τις 22.00. Ωραίοι ρε!

8. Οδηγούν επικίνδυνα!

Κι εδώ είναι που τα πράγματα σοβαρεύουν στ’ αλήθεια. Διότι υπάρχουν τύποι πίσω από το τιμόνι των αστικών λεωφορείων, που ανάθεμα κι αν έχουν όχι επαγγελματικό αλλά έστω απλό δίπλωμα. Στροφές με το γκάζι πατημένο, κοκ…πορτοκαλί φανάρια έτσι για πλάκα, το κινητό στο χέρι ή στο αυτί ή τον συνάδερφο δίπλα τους να αναλύουν την πολιτικοοικονομική κατάσταση της χώρας. Με λίγα λόγια, η ανευθυνότητα στα καλύτερά της!

 

OUR20s

ΓΝΩΜΟΥΛΑ

Υπολογισμοί που κάνουμε κι ας μην μας άρεσαν ποτέ τα μαθηματικά

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET