4 πράγματα που μπορείς να κάνεις καθημερινά για να φτιάξεις την... κορμάρα που ονειρεύεσαι!


Είναι γεγονός ότι το να χάσεις λίπος και παράλληλα να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.

Προκειμένου να καταφέρεις να δυναμώσεις τους μύες σου θα πρέπει να καταναλώνεις μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών, ώστε ο μυϊκός ιστός να μπορεί να επιδιορθωθεί, αλλά και αναπτυχθεί. Παράλληλα, θα πρέπει να τρέφεσαι με φαγητά τα οποία έχουν λίγες θερμίδες ώστε να διατηρήσεις το λίπος σε χαμηλά επίπεδα.

Είναι επίσης σημαντικό να μη χάνεις λίπος και μύες ταυτόχρονα, γιατί έτσι δεν πρόκειται να κάνεις καλό στον εαυτό σου. Έτσι κάνοντας τα 4 παρακάτω πράγματα είναι σίγουρο ότι θα καταφέρεις να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου:

#1 Φάε ένα μικρό σνακ πριν τη γυμναστική

Αν πηγαίνεις στο γυμναστήριο και ασκείσαι δίχως να υπάρχει καθόλου ενέργεια στον οργανισμό σου, τότε το σώμα σου θα αρχίσει να καίει μυική μάζα και λίπος. Από την στιγμή λοιπόν που θέλεις οι μύες σου να διατηρηθούν και να αναπτυχθούν, καλό είναι να μην τους επιβαρύνεις χωρίς λόγο.

Καταναλώνοντας ένα τέτοιο σνακ (όπως μια χαμηλή σε θερμίδες μπάρα πρωτεΐνης), καταφέρνεις να ενισχύσεις τον οργανισμό σου με τη ενέργεια που χρειάζεται για την επερχόμενη προπόνησή σου.

#2 Χρησιμοποίησε βάρη στη γυμναστική σου

Αφού θέλεις να χτίσεις τον μυικό ιστό σου, είναι επιτακτική η ανάγκη να χρησιμοποιείς βάρη. Αν είσαι καινούριος στην άρση βαρών, προσπάθησε να χρησιμοποιείς μικρά βάρη για αρχή και όσο περνάει ο καιρός, αύξησε τα σταδιακά.

Είναι πολύ χρήσιμο να σηκώνεις ελεύθερα βάρη προκειμένου να γυμνάσεις τους δικέφαλους και τους τρικέφαλους σου. Αν δεν ξέρεις πώς να τα εντάξεις στη ρουτίνα σου, ζήτα βοήθα από τον γυμναστή του γυμναστηρίου ή ζήτα συμβουλές από κάποιον άλλον που γυμνάζεται παράλληλα με εσένα.

Επίσης κάνοντας βάρη καις περισσότερες θερμίδες, και κατά συνέπεια περισσότερο λίπος.

#3 Κάνε έντονη αεροβική άσκηση για 20 λεπτά

Ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις λίπος είναι να τρέξεις στο διάδρομο ή να κάνεις ποδήλατο. Το θέμα όμως είναι η άσκηση σε αυτά τα δύο μηχανήματα να είναι αρκετά έντονη, προκειμένου να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πρέπει να ιδρώνεις αρκετά κατά τη διάρκεια της αερόβιας προπόνησης και να νιώθεις αυτό το... κάψιμο σε όλο σου το σώμα. Βέβαια, δεν πρέπει να το παρακάνεις (δηλαδή περισσότερο από 20 λεπτά καθημερινά) γιατί μπορεί να «κάψεις» μαζί και τους μύες του σώματός σου, επομένως θέλει προσοχή.

Αντιθέτως αν δεν κάνεις αρκετή αεροβική άσκηση, τότε θα αναπτύσσεις τους μύες σου αφήνοντας όμως παράλληλα το λίπος στο σώμα σου. Έτσι ενώ μπορεί να είσαι γυμνασμένος, εμφανισιακά αυτό δεν θα φαίνεται.

#4 Μετά τη γυμναστική, πιες ένα shake πρωτεΐνης

Είναι σημαντικό να πίνεις ένα shake πρωτεΐνης μετά την προπόνηση, ώστε η πρωτεΐνη να μπορέσει να φτάσει στους μύες σου. Αυτό θα ξεκινήσει την επούλωση των μικροδακρύων, τα οποία είναι πολύ μικρά δάκρυα στο μυϊκό ιστό, που προκαλούνται από την έντονη σύσπαση των μυών κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Είναι καλό να πίνεις αυτό το shake 30 λεπτά αφού τελειώσεις την προπόνηση, μιας κι ο μεταβολισμός του σώματός σου είναι ενεργός κι ως εκ τούτου, το σώμα σου θα είναι σε καλύτερη θέση να χρησιμοποιήσει αυτήν την πρωτεΐνη.


Το να διατηρείσαι σε καλή φυσική κατάσταση δεν πρέπει να σου φαίνεται σαν καταναγκαστικό έργο. Απλά πρέπει να κάνεις την προσπάθεια σου και θα δεις τα αποτελέσματα να έρχονται. Καλή τύχη!

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Μιχάλης Σταυρινός