ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Coca-Cola Pop-Up Store | Νο1 προορισμός και αυτά τα Χριστούγεννα!

Και αυτά τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola μάς προσκάλεσε στην πιο αξέχαστη εμπειρία στο Coca-Cola Pop-Up Store, που επέστρεψε με ακόμη περισσότερες εκπλήξεις! Σε μόλις 15 ημέρες, περισσότεροι από 70.000 επισκέπτες μοιράστηκαν χριστουγεννιάτικες στιγμές με τους αγαπημένους τους και πραγματοποίησαν γιορτινές αγορές στο κατάστημα της       Coca-Cola στο Athens Metro Mall! Πέρα από τα […]

Neopolis Team

10 Ιανουαρίου, 2017

Και αυτά τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola μάς προσκάλεσε στην πιο αξέχαστη εμπειρία στο Coca-Cola Pop-Up Store, που επέστρεψε με ακόμη περισσότερες εκπλήξεις! Σε μόλις 15 ημέρες, περισσότεροι από 70.000 επισκέπτες μοιράστηκαν χριστουγεννιάτικες στιγμές με τους αγαπημένους τους και πραγματοποίησαν γιορτινές αγορές στο κατάστημα της       Coca-Cola στο Athens Metro Mall! Πέρα από τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα που έκλεψαν την παράσταση, ανάμεσα στα highlights ήταν μία μοναδική εμπειρία virtual πραγματικότητας αλλά και οι επισκέψεις δημοφιλών καλλιτεχνών, ενώ για άλλη μία φορά η Coca-Cola στήριξε τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε».

Το συγκρότημα REC κατά την επίσκεψή του στο Coca-Cola Pop-Up Store

Το Coca-Cola Pop-Up Store βρέθηκε στον 1ο όροφο του εμπορικού κέντρου Athens Metro Mall, στον Άγιο Δημήτριο, από τις 16 έως και τις 31 Δεκεμβρίου. Συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα, όπως μοναδικά t-shirts, καπέλα και χριστουγεννιάτικα αξεσουάρ, αποτέλεσαν ιδανικά δώρα για όλους εκείνους που συμβάλλουν ώστε οι γιορτινές στιγμές να γίνονται ακόμα πιο ξεχωριστές! Επίσης, όλοι όσοι βρέθηκαν στο Coca-Cola Pop-Up Store είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μία διαδρομή με το έλκηθρο του Αϊ-Βασίλη σε χιονισμένα τοπία και απομακρυσμένους προορισμούς, μέσα από τη συναρπαστική εμπειρία virtual πραγματικότητας που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος!

Η Ελένη Φουρέιρα στο Coca-Cola Pop-Up Store

Ανάμεσα στα happenings των ημερών ήταν και οι επισκέψεις της Ελένης Φουρέιρα, του Stan και των REC, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στο κατάστημα, πραγματοποίησαν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους, φωτογραφήθηκαν με αμέτρητους fans, και φυσικά επιβιβάστηκαν στο έλκηθρο του Aϊ-Βασίλη για να ζήσουν και οι ίδιοι την απολαυστική virtual εμπειρία. Τέλος, όλοι οι επισκέπτες του Coca-Cola Pop-Up Store είχαν την ευκαιρία να γίνουν αρωγοί στην προσπάθεια της Coca-Cola για τη στήριξη της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε», μέσω του site «Μήνυμα στο μπουκάλι» και στέλνοντας ένα μήνυμα σε ένα αγαπημένο τους πρόσωπο. Για κάθε μήνυμα που έστειλαν οι καταναλωτές, η  Coca-Cola θα προσφέρει 1€ στην οργάνωση «Μπορούμε», με στόχο να βοηθήσει την οργάνωση να προσφέρει 380.000 γεύματα χαράς σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET