ΕΛΛΑΔΑ

Φοιτητικός διαγωνισμός Μάρκετινγκ | Βοηθήστε την ελληνική συμμετοχή να βγει και πάλι πρώτη!

Είμαστε η ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς… η Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, που σπουδάζουμε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούμε την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”. Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και […]

Neopolis Team

15 Ιουνίου, 2016

Είμαστε η ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς… η Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, που σπουδάζουμε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούμε την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”.

Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay.

Έτσι λοιπόν στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι εμείς, η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια μας “French Kiss”, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικούμε την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία, τόσο των ιδεών μας όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τη συνοδεύουν.

Παράλληλα διαγωνιζόμαστε και για το βραβείο ‘’Social Storm Award’’, το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο “People Choice Award”, δηλαδή το βραβείο του κοινού. Φέτος, λοιπόν, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oréal Brandstorm στο Facebook.  Νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από “14/6/2016 έως 27/6/2016” να συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους από το κοινό.

H ομάδα μας έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο Social Storm Award και να διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου! Χάρη στη δική σας βοήθεια, το 2013 και 2014, η Ελλάδα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στο “People Choice Award” και το 2015 τη δεύτερη θέση.

Στο χέρι όλων μας είναι η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη!!!

Τι μπορείτε να κάνετε εσείς;;

  1. Vote στο παρακάτω link και επιλέγουμε Team Touch & Feel from Greece, μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’Oréal Brandstorm: http://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244
  2. Share το link παρακινώντας όλο τον κόσμο να ψηφίσει την Ελλάδα και να το κοινοποιήσει στο δικό του κοινό, ώστε να το μάθουν όλο και περισσότεροι!!
  3. Πάντα επισημαίνετε στο κοινό σας να μπουν στο link για να δώσουν την πολυπόθητη ψήφο τους και όχι να κάνουν like στο προσωπικό σας post.
  4. Θυμηθείτε να μας ψηφίζετε κάθε μέρα!! Κάθε μέρα είναι και μια καινούρια ψήφος ακόμα κι όταν έχετε ήδη ψηφίσει!

Πάμε δυνατά να το κάνουμε viral και να γεμίσει το Facebook από Ελληνικό Καλοκαίρι!!!

Vote for it, Share it and Help Greece Win!

Ευχαριστούμε πολύ για την υποστήριξη σας.

Με εκτίμηση,

Touch & Feel Team

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET