3 ασκήσεις γυμναστικής που δείχνουν πόσο fit είσαι, ανάλογα με την ηλικία σου!


Υποτίθεται πως όντας φοιτητές, είμαστε στην καλύτερη δυνατή ηλικία από άποψη φυσικής κατάστασης. Νέοι άνθρωποι, με άπλετο χρόνο στη διάθεσή τους, με όρεξη για δραστηριότητες κλπ κλπ.

Προφανώς και θεωρούσα από ανέκαθεν την παραπάνω άποψη αν μη τι άλλο ουτοπική, ήρθε όμως ένα άρθρο της HuffPost.gr και με ...διέλυσε πραγματικά! Διότι σύμφωνα με το παρακάτω τεστ, πρέπει να είμαι ένας 24χρονος σε σώμα ...50-60άρη. Ωραία πράγματα!

Εσείς, πού κυμαίνεστε περίπου;

Στα 20s

Να τρέξετε 5 χιλιόμετρα σε 30 λεπτά.

Να μπορείτε να κάνετε 20 burpees συνεχόμενα.

Να μείνετε σε θέση σανίδα για ένα λεπτό από κάθε πλευρά.

burpees

Στα 30s

Να τρέξετε 1 μίλι (1,6 χιλιόμετρα) σε λιγότερο από 9 λεπτά.

Να μείνετε σε θέση σανίδα για 45 δευτερόλεπτα.

Να κάνετε deadlift με παραπάνω από το 50% του σώματός σας.

deadlift

Στα 40s

Να τρέξετε σπριντ για 60 δευτερόλεπτα χωρίς να σταματήσετε.

Να κάνετε 10 push ups χωρίς να σταματήσετε.

Να ακουμπήσετε τις μύτες των ποδιών σας με τεντωμένα πόδια.

Στα 50s

Να τρέξετε με έναν κανονικό ρυθμό για 60 δευτερόλεπτα χωρίς να σταματήσετε.

Να κάνετε 5 επαναλήψεις burpees συνεχόμενες.

Να καθίσετε στο πάτωμα και να σταυρώσετε τα πόδια σας χωρίς να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας και μετά να σηκωθείτε.

Στα 60s

Να κάνετε συστηματικά πάνω από 10.000 βήματα την ημέρα.

Να κάνετε 12 καθίσματα χωρίς να σταματήσετε.

Να ακουμπήσετε τις άκρες των δαχτύλων σας με το ένα σας χέρι πάνω από τον ώμο και το άλλο πίσω από την πλάτη σας.

Στα 70s

Να περπατήσετε 1 μίλι σε λιγότερο από 16 λεπτά.

Να ανεβείτε 10 σκαλιά σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα με ευκολία.

Να κάτσετε και να σηκωθείτε από μία καρέκλα 12 φορές χωρίς να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας.

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Notis Koutsoukos