11 ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις χωρίς καν να σηκωθείς από το κρεβάτι σου!


Όλοι έχουμε βιώσει αυτήν την άρνηση του να σηκωθούμε από το κρεβάτι και να μην θέλουμε να ακούμε πια αυτό το ξυπνητήρι που χτυπάει. Από την άλλη βέβαια, θέλουμε να φτιάξουμε και σώμα και να γίνουμε και εμείς λίγο fit βρε παιδί μου.

Παρόλα αυτά, καμιά από εμάς δεν είναι πρόθυμη να σηκωθεί από τις 8 για να πάει για τρέξιμο και ούτε να χαραμίσει λεπτά από τον ύπνο της για να απλώσει το στρώμα γυμναστικής στο δωμάτιο της και να αρχίσει να κάνει κοιλιακούς.

Εμείς λοιπόν, δουλεύουμε για αυτές τις λίγο πιο «χουχουλιάρες» (τεμπέλες) που ναι μεν θέλουν να κάνουν γυμναστική και να γίνουν κορμάρες, αλλά δεν εγκαταλείπουν με τίποτα το ζεστό τους κρεβατάκι!


1. Ανάταση λεκάνης.

Οι πατούσες πρέπει να ακουμπούν στο στρώμα και οι γάμπες να είναι κάθετες σε αυτό. Σηκώνετε την μέση σας και δημιουργείτε με το σώμα σας το σχήμα της γέφυρας.


2. To ανάποδο «Α».

Ξαπλώστε με τους γοφούς να ακουμπούν το κρεβάτι. Κρατήστε όρθια τους ώμους σας και τεντώστε τα χέρια σας μπροστά, με τα πόδια να είναι και αυτά ανεβασμένα και να προσπαθούν να ακουμπήσουν με τα χέρια σας.


3. Aκουμπήστε τα πέλματά σας.

Ξεκινήστε με το να σηκώσετε ψηλά και κάθετα με τον κορμό σας, τα πόδια σας. Τεντώστε τα και παράλληλα τεντώστε και τα χέρια σας με σκοπό να φτάσουν όσο πιο κοντά γίνεται στα πέλματά σας. Κάντε 20 επαναλήψεις.


4. Πλάγια ανάταση ποδιού.

Ξαπλώστε από την μία πλευρά, με τον κορμό σας να είναι τεντωμένος. Παράλληλα, πραγματοποιήστε όσο πιο ψηλά μπορείτε μία ανάταση του ποδιού που βρίσκεται στην επάνω μεριά του σώματος σας. Κάντε περίπου 20 επαναλήψεις.


5. Η άσκηση του ψαλιδιού.

Ξαπλώστε με την πλάτη σας και τη μέση σας να ακουμπά κάθετα στο στρώμα του κρεβατιού. Στη συνέχεια σηκώστε το δεξί πόδα προς τα πάνω σε γωνία 45 μοιρών και το αριστερό πόδι προς τα κάτω σε αντίστοιχη γωνία. Επαναλάβετε με εναλλαγές στα πόδια για 20 φορές.


6. H στάση της σανίδας.

Ξαπλώστε μπρούμυτα στο στρώμα του κρεβατιού, ακουμπώντας τους αγκώνες σας κάθετα σε αυτό και στηριζόμενη στα δάχτυλα των ποδιών σας. Μείνετε εκεί για περίπου 1 λεπτό. Η άσκηση αυτή γυμνάζει τόσο τα μπράτσα και τα χέρια, όσο και τα πόδια αλλά και την κοιλιά.


7. H άσκηση της πεταλούδας.

Ξαπλώστε και ανοίξτε τόσο τα χέρια σας όσο και τα πόδια σας σε σχήμα φτερών πεταλούδας. Τα χέρια να ακουμπούν στο κεφάλι και οι πατούσες των ποδιών να ακουμπούν μεταξύ τους. Ανοιγοκλείνετε τα χωρίς να τα μετακινείτε από το σημείο της ένωσης. Κάντε περίπου 20 επαναλήψεις.


8. Push ups.

Οι περισσότερες από εμάς τα μισούμε αλλά είναι πράγματι πολύ αποτελεσματικά. Η άσκηση αυτή είναι γνωστή και γυμνάζει τόσο χέρια όσο και πόδια. Επαναλάβετε στο στρώμα του κρεβατιού σας περίπου 25 φορές.


Ακόμα και αν δεν μπορείτε λοιπόν να τρέχετε στα άλση ή στα γυμναστήρια, μην απογοητεύεστε! Οι ασκήσεις αυτές θα σας προσφέρουν το τέλειο και καλογυμνασμένο σώμα χωρίς να κάνετε βήμα από το κρεβάτι σας!

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Αθανασία Βιδάλη